Witam
Dziękuję za informację już myślałem, że mam jakąś blokadę.
Więc prawie jak co tydzień mamy kolejny model.
Tym razem Tatra T815-2 Facelift 4x4 S3 (T815-231R45/3700) , model żywiczny firmy JMPK plus jak to u nich doskonałe blaszki Eduarda.
Nie sądziłem, że ten "szkrab" zajmie tyle czasu. Model podoba mi się jako typ pojazdu bo nigdy nie robiłem nowszych Tatr od starej 815 i było to coś nowego. Na marginesie dzisiaj zwiedzałem stoisko Tatry i Avii w Ostravie i jakoś umieli się obronić przed zniszczeniem zakładów ale to taki wtręt tylko.
Tym razem model w założeniu jako pojazd ze składu złomu i tak tez jest załadowany, jednak tym razem ładunek zabezpieczony już przepisową siatką założoną "pod policję" czyli jak widuję coś tam narzucili Linka celowo nie jest bardzo cienka bo zauważyłem, że siatka jest mocowana czymś o grubości linki holowniczej (plastikowa plecionka).
Kabina w połysku , skrzynia półmat i reszta lekka patyna. Tym razem model powiedzmy użytkowany przez kierowcę dbającego o pojazd.
Dziękuję za informację już myślałem, że mam jakąś blokadę.
Więc prawie jak co tydzień mamy kolejny model.
Tym razem Tatra T815-2 Facelift 4x4 S3 (T815-231R45/3700) , model żywiczny firmy JMPK plus jak to u nich doskonałe blaszki Eduarda.
Nie sądziłem, że ten "szkrab" zajmie tyle czasu. Model podoba mi się jako typ pojazdu bo nigdy nie robiłem nowszych Tatr od starej 815 i było to coś nowego. Na marginesie dzisiaj zwiedzałem stoisko Tatry i Avii w Ostravie i jakoś umieli się obronić przed zniszczeniem zakładów ale to taki wtręt tylko.
Tym razem model w założeniu jako pojazd ze składu złomu i tak tez jest załadowany, jednak tym razem ładunek zabezpieczony już przepisową siatką założoną "pod policję" czyli jak widuję coś tam narzucili Linka celowo nie jest bardzo cienka bo zauważyłem, że siatka jest mocowana czymś o grubości linki holowniczej (plastikowa plecionka).
Kabina w połysku , skrzynia półmat i reszta lekka patyna. Tym razem model powiedzmy użytkowany przez kierowcę dbającego o pojazd.
- 3
- 8
- Pokaż wszystkie