• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Pytanie Modele taboru z USA - opinie, producenci, miniatury

teigrekty2

Znany użytkownik
#41
Ale "dobrze jeździ" w porównaniu z czym i w jakim aspekcie?:)
Jak dla mnie mógłby jeździć lepiej, bo nie "liczy podkładów", tylko trzeba dać trochę prądu żeby ruszył, a ja lubię jak się toczy model minutami po skrawku toru. Innych uwag do jazdy nie mam. Nie wiem czy to kwestia regulacji dekodera, czy ten typ tak ma po prostu. Link już dawałem do filmiku, ale powtórzę. Filmiku z drugiego linka proszę nie komentować ;)

No teraz mozna cos docenic, modelarzom chyba o to chodzilo. A jak to przechodzi przez rozjazdy?
 

M C1

Nowy użytkownik
#42
Ale "dobrze jeździ" w porównaniu z czym i w jakim aspekcie?:)
Jak dla mnie mógłby jeździć lepiej, bo nie "liczy podkładów", tylko trzeba dać trochę prądu żeby ruszył, a ja lubię jak się toczy model minutami po skrawku toru.
Zmiana jakości jazdy w BB Genesisa jest prosta jak budowa cepa .
Wszyscy dyskutują ,a nikt nie wie o co chodzi .Cały pic polega na tym że dekoder w Genesisie jest robiony na 32 kroki prędkości ,bo to jest MRC .
Sam napęd w Genesisie jest zajebisty ,i niczym nie odbiega jakością od MTH ,dobrze nasmarowany jest praktycznie bezszelestny .
Wystarczy rozebrać tender ,wypiąć przewody te co idą od silnika i dać drugi dekoder do jazdy ,ale taki normalny na 128 kroków .
I wtedy możesz liczyć podkłady .
 

teigrekty2

Znany użytkownik
#43
Zmiana jakości jazdy w BB Genesisa jest prosta jak budowa cepa .
Wszyscy dyskutują ,a nikt nie wie o co chodzi .Cały pic polega na tym że dekoder w Genesisie jest robiony na 32 kroki prędkości ,bo to jest MRC .
Sam napęd w Genesisie jest zajebisty ,i niczym nie odbiega jakością od MTH ,dobrze nasmarowany jest praktycznie bezszelestny .
Wystarczy rozebrać tender ,wypiąć przewody te co idą od silnika i dać drugi dekoder do jazdy ,ale taki normalny na 128 kroków .
I wtedy możesz liczyć podkłady .
W tym sek, chyba Bronco_Billy ma na mysli to ze model juz i tak drogi nie posiada dobrych wlasciwosci jezdnych. W latach 90-tych w hameryce zaczeli produkowac swietnie jezdrzace modele, silniki 5-cio polowe wprowadzane byly jako norma i wrecz znakomite detale, jako czerwone swiatelka uzywane byly "diamenciki" wlasnie takie jak w taniej bizuterii. Potem zachcialo sie elektroniki co znacznie skomplikowalo wszystko lacznie z jazda, doslownie tak jak w dzisiejszych samochodach. Tato mi zawsze mowil im mniej skomplikowane tym lepsze, ja tam wole dobre wlasciwosci jezdne i zeby lokomotywa byla w miare ciezka niz inne bajery a wszystkiego na raz miec nie mozna.
 

RS11

Znany użytkownik
#50
W zestawie Mehano jest ALCO C628/630, a w San Andreas jest GM EMD SD40-2 lub SD60. Dwie różne szkoły budowy lokomotyw.
Lepiej kupić athearna RTR SD40-2 lub Proto 2000 sd60 na przeróbkę będzie jak znalazł.
Można też kupić SD40-2 w starszej wersji od Atherna tzw bluebox i trochę go podrasować.
W moim wątku pokazałem właśnie taką przeróbkę dla kolegi: http://forum.modelarstwo.info/threads/zntk-glendale.21537/
 

Podobne wątki