• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

modele skala 1:18

Status
Zamknięty, nie możesz umieszczać tu nowych wpisów.

Figunio555

Nowy użytkownik
Reakcje
0 0 0
#1
Witam jestem nowy na forum i nie mam jeszcze doświadczenia mam sporą kolekcję samochodów skala 1:18 przeważnie samochody American Muscle czy są jakieś grupy do których można dołączyć??
 

mafo

Moderator Forum Samochodowego
Zespół forum
Reakcje
23.856 386 20
#5
Może zielonoświątkowcy Cię nawrócą :)
Tutaj masz odpowiedni dział dla siebie (musisz dołączyć do grupy samochodowej wcześniej, jeśli nic się nie zmieniło):
http://forum.modelarstwo.info/forums/skala-1-18.58/
Kolego @koyot nie wprowadzaj kolegi w błąd. Nie ma konieczności dołączania do żadnej grupy.

Jesteś w dobrym dziale kolego @Figunio555. Tu możesz pokazywać swoją kolekcję modeli w skali 1:18 i nie musisz dołączać do żadnej grupy. W części samochodowej tego forum żadnych grup nie ma, a to co napisał kolega @koyot to są stare czasy. A i tak wtedy nie trzeba było dołączać do żadnej grupy, żeby pokazywać swoje modele.
Także pokazuj i baw się dobrze.
Jak chcesz to możesz zacząć pokazywać w nowym temacie w tym dziale, a ja ten temat po prostu zamknę albo usunę.
 

Qmaty

Znany użytkownik
Donator forum
Reakcje
5.828 235 3
#6