• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Modele ffox

SantaFe

Aktywny użytkownik
@ffox jedyna uwaga techniczna, która się u mnie nasuwa ze względu na moją pracę, to znak drogowy U-9a . Nie powinien stać w osi filara tylko przy jego krawędzi od strony drogi. Chodzi o to by pojazd zahaczył o znak a nie o przeszkodę.

Po za tą pierdołą to diorama powala :eek::eek::eek::eek:
 
OP
OP
ffox

ffox

Administrator
Zespół forum
@ffox jedyna uwaga techniczna, która się u mnie nasuwa ze względu na moją pracę, to znak drogowy U-9a . Nie powinien stać w osi filara tylko przy jego krawędzi od strony drogi. Chodzi o to by pojazd zahaczył o znak a nie o przeszkodę.Po za tą pierdołą to diorama powala :eek::eek::eek::eek:
Dziękuję :) miło mi.
Odnośnie znaku U-9a, pewnie jest tak jak mówisz, ale starałem się zrobić dioramę zgodnie z prawdziwym układem.
Znak zawsze można przesunąć bliżej krawędzi jezdni, lecz chyba jednak bardziej zależy mi na odzwierciedleniu rzeczywistości.
Wiadukt 13.jpg Wiadukt 15.jpg
2019-02-08 (8).jpg Zduńska Wola 1.jpg
 

bstok70

Znany użytkownik
MSMK
PGM
Heloł. Ta diorama wymaga wzmocnienia i bezwzględnego włączenia do sieci szlaków zelektryfikowanych (unifikacja za pomocą modułów przejściowych). W przeciwnym razie, za utrudnianie dostępu do tej pięknoty niektórzy będą dawać same negatywy, co może fatalnie wpłynąć na statystykę przy pasku zielono/szaro/czerwonym i obniżyć nastrój Artysty. Chodzi o to aby Artysta poczuł to, co czują podziwiający, kiedy nie mogą na imprezie po czymś takim przejechać i żeby zmienił swoje postępowanie.
Pozdrawiam i zazdroszczę kunsztu. Michał.
PS No i oczywiście ostrzegam.
 

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Często pojawia się dylemat: czy robić model tak, jak powinno być (zgodnie z zasadami, przepisami, powszechną praktyką), czy tak, jak jest (było) w rzeczywistości? Moje zdanie jest takie: jeżeli robimy model fikcyjny (zwłaszcza infrastruktury, ale też model pojazdu, nie będący miniaturą konkretnego, udokumentowanego egzemplarza), robimy tak, jak powinno być. Gdy robimy model prawdziwego, konkretnego obiektu, robimy tak, jak było w rzeczywistości, nawet z błędami, jeżeli mamy dowody (zdjęcia) na to, że takie błędy były w oryginale. Ta druga sytuacja ma miejsce w wypadku wiaduktu kolegi ffoxa.
 

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Ale dzieki uwadze @SantaFe wiemy jak powinno byc prawidlowo.
Ale, że o co chodzi? ;) Czy ja kwestionowałem uwagę kolegi SantaFe, czy krytykowałem go za tę uwagę? Po prostu uwaga kolegi SantaFe nasunęła mi taką refleksję, bo to nie pierwszy przykład tego rodzaju dylematów, o jakim słyszałem i rozmawiałem z kolegami.
 

Dobrzyn

Moderator Forum Prawdziwa kolej wąskotorowa.
Zespół forum
Patrzę na pierwsze zdjęcia i myślę - znam taki układ. Cztery tory dołem i górą dwa. Jak u mnie, w Zduńskiej Woli. Przewijam posty i miód na serce!
Zdjęcia z 2005 roku. Znaków może nie ma, zdjęcia też najwyższych lotów nie są... Ale w ramach wdzięczności:

DSC02314.JPG


DSC03369.JPG


Kopia DSC02298.JPG
 

Podobne wątki