No tak. Kotły ze stojakiem Belpairea bardzo kojarzą mi się z Europą i takie wrażenie robią konstrukcje PRR chyba z zakładów w Altoona. Akurat mnie ten styl w lokomotywach amerykanskich początkowo nie bardzo przypadł do gustu. Jednak obecnie z lokomotyw PRR najbardziej podobają się Decapody I1 z charakterystycznymi zbiornikami powietrza z przodu kotła.
Jednak porównując T1 i J1 bardziej mi się podoba T1 C&O a to chyba z racji tego że jest bezpośrednim przodkiem mniejszych lokomotyw Berkshire 2-8-4 NKP serii S, S1, S2 i S3 które jak dla mnie są najpiękniejszymi parowozami kolei w USA. Ale to wszystko i tak rzecz gustu a to nie podlega dyskusji. Konstrukcja lokomotyw NKP Berkshire niejako potem wróciła do C&O jako K4 na tej kolei noszące nazwę Kanawha. Oraz N1 PM później przejęte przez C&O.
Jednak porównując T1 i J1 bardziej mi się podoba T1 C&O a to chyba z racji tego że jest bezpośrednim przodkiem mniejszych lokomotyw Berkshire 2-8-4 NKP serii S, S1, S2 i S3 które jak dla mnie są najpiękniejszymi parowozami kolei w USA. Ale to wszystko i tak rzecz gustu a to nie podlega dyskusji. Konstrukcja lokomotyw NKP Berkshire niejako potem wróciła do C&O jako K4 na tej kolei noszące nazwę Kanawha. Oraz N1 PM później przejęte przez C&O.