• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Model zespołu wagonów piętrowych serii Bhp by jan-kol

jan-kol

Aktywny użytkownik
Reakcje
22 0 0
#1
Zrobiłem takie oto coś dla kolegi. Jest to przeróbka Rivarossi. Możliwe wszelkie malowania, różne postarzenia, wedle uznania. Jest to alternatywa dla tych, którzy maja zestawy w niemieckim malowaniu i zechcą je przebudować na tą wersję.
Zainteresowanych zapraszam na priw.
 

Załączniki

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
11.332 463 29
#2
A ile kosztowałaby przeróbka Rivarossi na PKP z IV epoki bez zmiany czół (dachy skośne), poza oczywiście oknami czołowymi, które są w modelu inne, niż są na PKP?
 

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
11.332 463 29
#4
A jest odpowiedni model Rivarossi? Ja widziałem tylko takie z dwoma oknami na jednym końcu, albo z przedziałem sterowniczym. Ale nie upieram się, jeżeli są takie z trzema oknami na obu końcach, to tym lepiej, bo mniej przeróbek.
 

Gethvar

Znany użytkownik
Reakcje
229 4 0
#5
a które są inne przy wyborze odpowiedniego modelu rivarossi do konwersji?
Wybieranie odpowiedniego modelu do konwersji wydaje się w obecnej sytuacji dosyć dziwnym posunięciem, jedynie konwersja już posiadanego modelu, który może różnić się wspomnianymi detalami może się wydawać uzasadnieniem (np. z chęci nie wydawania dwukrotnie kasy na model).
Piękna konwersja!
 
OP
OP
jan-kol

jan-kol

Aktywny użytkownik
Reakcje
22 0 0
#8
Dzięki,
stacja Wałbrzych Gł. to życzenie kolegi, nie moje:) To jest przebudowa zestawów ze ściętymi czołami jakby ktoś miał wątpliwości, to nie jest to co ma wyjść dopiero z Rivarossi.
 

Szymon32

Aktywny użytkownik
KSK Wrocław
Reakcje
59 2 0
#14
Bipkę zabiorę oczywiście do Wołowa mam nadzieje że będą chętni aby ją trochę poprzeciągać wszelakimi lokami.:)
W latach 80 tych na lini Kłodzko - Wałbrzych to te wagony były prowadzone przez wszystko co było pod ręką tzn. Pt47,Tkt48,Ty2,SM/SP42,SP32,SM41,ST43,SP45
Ale to już niestety historia :cry:
 

Podobne wątki