teigrekty2, nie jestem pewny, ponieważ nie posiadam konstruktywnej wiedzy w temacie budowania przekładni zębatych. Swoje prace opieram głównie na obserwacjach i analizie rozwiązań z innych, fabrycznych modeli, i tak np. wyżej pokazany układ kół zębatych prawie nie różni się od tych w SM42 Piko. W modelach Roco, czy Brawy też raczej dominuje zastosowanie małych kół w przekładniach i nie zauważyłem aby miały problem z uciągiem wagonów. Ponadto w mojej SP jedna oś będzie gumkowana. Budując jednak ten napęd wiem, że jestem już mądrzejszy, gdyż wyeliminowałem nieprawidłowość, którą zrobiłem przy budowie ET42 ( aczkolwiek jeździ bardzo ładnie). Po radach SD i Pawła R. zastosowałem ślimacznice i dopiero obok niej jest koło zębate przekazujące moment obrotowy na osie. Zależało mi też aby wózki nie były zbyt wysokie, abym mógł odwzorować kabiny oraz żeby pod spodem wózków był prześwit tak jak w prawdziwej SP32.To spowodowało, że miałem mało miejsca na koła zębate. Z tym napędem robiłem już próby podłączając silnik ,,na krótko" i jest bardzo dobrze