Mamy prośbę do was myślę że pośród wielu użytkowników wyróżnię dwóch.
@Andrzej Harassek @Tomek K
Otóż podczas prac budowlanych powstały 3 pomysły z czego 2 już są prawie zrobione nad 3 się zastanawiamy.
1. Powstała grupa do podmiany całych składów w części grupy osobowej. Dodatkową funkcją ma być ustawianie taboru na makiecie i jego ściąganie. Często robimy to na szufladach ale różnie bywa i takie tory zawsze się przydają.
2. W tym miejscu będzie hala napraw taboru. Pierwotnie tory były zakończone kozłami a teraz dodaliśmy 2 rozjazdy i będą 2 tory wewnątrz hali oraz 1 tor komunikacyjny tak żeby lokomotywa manewrowa miała prościej się przemieszczać.
3. To jest bardzo świeży pomysł. Otóż 2 żeberka ochronne możemy połączyć ze sobą. Dodamy tarcze manewrowe i zyskujemy tor wyciągowy dla Portu, Magazynów i Polpaszu. Dodatkowo może to też być tor komunikacyjny z bocznicą i magazynami po drugiej stronie stacji (odległe od siebie o jakieś 12m) dzięki czemu komunikacja między nimi nie będzie zaburzać ruchu na głowicach grupy towarowej. Jeżeli ten pomysł/rozwiązanie jest słabe to zostawimy tylko od strony portu dłuży tor i zamiast żeberka zrobimy wyciąg dla Portu, Magazynów i Polpaszu co usprawni pracę w tej części stacji.
Od strony parowozowni mała szopa i magazyny już są.
Co o tym myślicie?