Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
@Harry Potter, dodajac do tego prototyp Dragona w ogole, to masz 4 sztuki. Mowie o pierwszej sztuce Dragona, ktora zostala "upodobniona" do seryjnych lokomotyw i jest wlasnie przywracana do ruchu.
Reflektory sa takie same jak w obu poprzednich wersjach (Lotos, STK procz prototypu, Freightliner). Takie same posiada rowniez Griffin. Tylko laminaty obudow sie zmienily co nie wyglada ladnie. Ale przeciez Newag ma absolwenta ASP do projektowania wygladu pojazdow.
Jedynka miala w sumie 4 oddzielne na strone. Ten ma dwa.
Jakis slaby ten wzorzysta alba ja nie mam otwartych horyzontow na nowe linie wzornicze. Dzisiejsze samochody tez mi sie nie podobaja. Jezeli chodzi o wzornictwo.
Wszystkie 4 były tylko wykorzystywane w prototypie. Górny otwór miał reflektor biały, dolny miał czerwony. W późniejszych wersjach dolne zostały zaślepione i w nich nie było żadnej z funkcji oświetlenia lokomotywy. Zwróć uwagę na to, że w wersji Freightlinera masz tylko górny reflektor. Dolnych otworów już nie masz. Ten reflektor ma w sobie wszystkie wersje swiateł:
-tzw. marker bądź coś na kształt dziennych w postaci "gwiazdki" z LEDów (świecenie jasne i przyciemnione),
-światła szlakowe "nocne" w postaci LEDa centralnego (świecenie jasne i przyciemnione),
-światło końca lokomotywy (czerwone) jest w tym samym miejscu co białe szlakowe.
Takie 3 w 1.
Niestety różni się zasadniczo (położenie żaluzji, reflektory, detale przy zbiornikach powietrza) od wersji seryjnej. Wersja E6ACTd (Freightliner, Budokrusz) mają inaczej zamocowane piasecznice, inny układ żaluzji, inny klimatyzator oraz reflektory przednie.