• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Malowanie ST44 LHS w latach 70.

hobbystah0

Znany użytkownik
Reakcje
490 20 1
#1
Witam wszystkich. Nie wiem, czy piszę w odpowiednim dziale, w razie czego proszę o przeniesienie.
Aktualnie jestem w trakcie konwersji modelu BR120 Gützold'a na ST44 LHS'u z początków funkcjonowania linii. I tu moje pytanie: czy ma ktoś dostęp do zdjęć dowolnego egzemplarza z tamtych lat? Jedyne źródło, jakie mam obecnie, to klatka z filmu dokumentalnego o budowie linii. Jest to jedyny fragment, na którym widać lokomotywę. W załączniku screenshot z tego filmu.
Pozdrawiam.
 

Załączniki

Jarząbek

Znany użytkownik
Reakcje
1.581 73 0
#3
Przypadkowo dobry przykład. ST44-1500 prosto z fabryki została przydzielona na Pragę. Do Bortatycz trafiła znacznie później. A lokomotywy ST44 z LHS były malowane tak jak pozostałe gagariny w służbie PKP.
 

nohab

Znany użytkownik
Reakcje
540 115 2
#6
Witam wszystkich. Nie wiem, czy piszę w odpowiednim dziale, w razie czego proszę o przeniesienie.
Aktualnie jestem w trakcie konwersji modelu BR120 Gützold'a na ST44 LHS'u z początków funkcjonowania linii. I tu moje pytanie: czy ma ktoś dostęp do zdjęć dowolnego egzemplarza z tamtych lat? Jedyne źródło, jakie mam obecnie, to klatka z filmu dokumentalnego o budowie linii. Jest to jedyny fragment, na którym widać lokomotywę. W załączniku screenshot z tego filmu.
Pozdrawiam.
Pierwszy skład z rudą ruszył w trasę 15 grudnia 1979 roku, więc trudno mówić o ruchu lat siedemdziesiątych.
W roku 1977 przyjęto na stan 4 lokomotywy, następne dopiero 1979. (z książki Szerokim Torem LHS).

Ale 1500 nie jeździł na LHS, to była maszyna normalnotorowa.
Tak.
https://trainpix.org/photo/56364/
 

Podobne wątki