P
Czyli będą to tory odstawcze dla składów pociągów. Aby jednak te tory odstawcze obsłużyć, trzeba będzie ze składami pociągowymi przejeżdżać przez miejsca, oznaczone przez Ciebie na planie, jako nr 2: nawęglanie, kanał oczystkowy, żurawie wodne... lub nr 3: piaskowanie...
Lokomotywownia jest jednostką wydzieloną (także terytorialnie) i przeznaczoną do obsługi pojazdów trakcyjnych. Nie może być sytuacji, że nagle na torach lokomotywowni, a w szczególności na torze, przy którym zlokalizowane są urządzenia do nawęglania parowozów oraz kanały oczystkowe, pojawiają się składy manewrowe do obsługi grupy torów odstawczych..
W załączniku przykład projektu lokomotywowni (ze strony Forum Club 0), który doskonale ilustruje moje wcześniejsze uwagi, a przede wszystkim ilustruje prawidłowy sposób projektowania tej jednostki.
Warto zwrócić uwagę, że w tym projekcie wystąpienie awarii obrotnicy nie ma żadnego wpływu na pracę stanowisk bieżącej obsługi lokomotyw, a poza pracą pozostają tylko hale postojowo-remontowe.
Ten Twój projekt trzeba gruntownie zmienić..
Lokomotywownia jest jednostką wydzieloną (także terytorialnie) i przeznaczoną do obsługi pojazdów trakcyjnych. Nie może być sytuacji, że nagle na torach lokomotywowni, a w szczególności na torze, przy którym zlokalizowane są urządzenia do nawęglania parowozów oraz kanały oczystkowe, pojawiają się składy manewrowe do obsługi grupy torów odstawczych..
W załączniku przykład projektu lokomotywowni (ze strony Forum Club 0), który doskonale ilustruje moje wcześniejsze uwagi, a przede wszystkim ilustruje prawidłowy sposób projektowania tej jednostki.
Warto zwrócić uwagę, że w tym projekcie wystąpienie awarii obrotnicy nie ma żadnego wpływu na pracę stanowisk bieżącej obsługi lokomotyw, a poza pracą pozostają tylko hale postojowo-remontowe.
Ten Twój projekt trzeba gruntownie zmienić..
Załączniki
-
95,1 KB Wyświetleń: 251
Ostatnio modyfikowane przez moderatora: