Cześć Wojtku!
Na poniższym rysunku przedstawiłem Twój plan w uproszczonej formie, która pozwoli Ci zorientować się w możliwościach ruchowych wymyślonego przez Ciebie układu torowego.
Stosując zasady dotyczące osygnalizowania ustawiłem semafory (charakterystyka podana na rysunku).
Semafory te mogą być kształtowe lub świetlne, ich dobór należy do Ciebie.
W sygnalizacji kształtowej:
semafor A będzie dwuramienny z ramionami rozprzężonymi (podaje sygnały Sr1, Sr2 i Sr3);
semafor B będzie jednoramienny (podaje sygnały Sr1 i Sr2);
semafory C, D, E, F, G, H, J, K i L będą dwuramienne z ramionami sprzężonymi (podają sygnały Sr1 i Sr3);
semafor 1 będzie dwuramienny z ramionami rozprzężonymi;
Jeśli rozjazd na pętli w czerwonym kółeczku będzie rozjazdem krzyżowym podwójnym (tzw. typowy anglik), wówczas:
semafory 2, 4 i 5 będą dwuramienne z ramionami rozprzężonymi;
semafor 3 będzie jednoramienny;
semafory 6 i 7 będą dwuramienne z ramionami sprzężonymi.
W sygnalizacji świetlnej w najprostszej formie wszystkie semafory można przyjąć jako dwukomorowe (światło czerwone dla sygnału "stój" oraz światło zielone dla sygnału "wolna droga".
Stacja B jako niewidoczna (sądząc z lini przerywanej) nie będzie posiadała semaforów.
To taka skrótowa analiza.
Pozdrawiam