• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Makieta domowa Makieta pokojowa 2100mm na 1100mm

Łoś'u

Nowy użytkownik
Reakcje
0 0 0
#1
Witam serdecznie, jestem tu nowy. Rozpocząłem moją przygodę z modelarstwem kolejowym dość niedawno, zakupując zestaw startowy z Husarzem i trzema wagonami PKP Intercity. Ale nie o tym mowa. Mianowicie, chciałbym zbudować makietę w skali H0. Mam miejsce tylko na 2,10m na 1,10m. Zrobiłem plan tej makiety, ale nie wiem czy ten plan jest "okej". Chodzi mi o to, czy ten układ jest dobry technicznie i czy da się na nim dobrze "bawić"

Załączniki:
Bez tytułu.png
Proponowane zmiany są mile widziany, nie znam się na tym za bardzo:) Z góry dziękuje za pomoc:)
 

Harry Potter

Znany użytkownik
Reakcje
2.419 72 3
#3
Zasadniczo, do zwykłej zabawy ala lunapark może być..., choć ten peron to nawet w lunaparku trochę tak chyba nie leży...
Raz, że miejsca tyle tylko by się tabor nie starł ze sobą na łukach to jeszcze ten anglik w peronie. Zobacz czy dasz radę zrobić dwa perony boczne a nie jeden wyspowy.
O ile masz jak to upewnij się dodatkowo, czy długości bocznic będa dobre - czy wagony tam wstawione nie zablokują możliwości przejazdu obok...

Pozdrawiam,...
 

JohnyTRS

Aktywny użytkownik
NAMR
Reakcje
299 1 0
#4
To tak na szybko, spróbuj użyć rozjazdów łukowych. Nie wiem co dokładnie chcesz mieć na makiecie, ale usuń ten najbardziej ostry łuk, dojazd do zakładu zrób od razu od głównego toru. Dzięki temu wydłużysz peron. Tak jak na planie poniżej. Na makiecie masz jeszcze mnóstwo miejsca na dodanie dodatkowych torów po wewnętrznej, warto by to wykorzystać (Kolejny zakład przemysłowy?)

Bez tytułu.png
 
Reakcje
37 24 8
#7