Owszem, drugi moduł był podobny, ale o trochę innej geometrii z racji niesymetryczności profilu KKMK.
Patent z kserem A0 to fajna rzecz, zarówno przy budowie skrzynki, jak i wycinaniu ławy podtorza - wydruk przykleiłem klejem w spraju, więc się nie marszczył.
Również pasy korka łatwiej się przykleja mając wydrukowany wzornik.
Po przyklejeniu korka zamontowałem ławę stosując patent Szymka - 2 wkręty poziomujące i jeden od góry mocujący - najpierw na końcach aby korek licował w pionie z profilem, potem korekta na środku - pomocna jest łata do kontroli czy wszystko płaskie.
Teraz można montować tor. W planie mam położyć tor Tilliga i tor Peco.
Na środku flexa Tilliga rozsunąłem podkłady, przeciąłem szyny, przylutowałem złączki szynowe do jednego końca toru, dosunąłem szyny zostawiając minimalny odstęp i przylutowałem złączkę do drugiego końca.
Złączki cynowałem tylko na ich końcach, aby mogły sprężyście pracować.
Tory uformowałem w łuk kładąc je "na plecach" a właściwie na główkach
Mogłem dzięki temu we właściwym miejscu usunąć plastik i dolutować kabelki, bez ryzyka że potem podkłady zaczną robić zygzak.
W torze Peco, niby że bezstykowy z przytwierdzeniem sprężystym, nie robiłem przerwy dylatacyjnej, więc z jednej strony modułu przykleiłem go klasycznie - podkłady cyjanopanem.
Z drugiej strony modułu przykleiłem wpierw podkłady wycięte z epoksydu miedziowanego, pocynowane w miejscach gdzie nad nimi będą szyny.