Trzeba sobie określić, co ma się na stacji dziać i jakie pociągi stacja ma obsługiwać.
Domyślam się, że chciałbyś, aby stacja obsługiwała ruch pasażerski oraz ruch towarowy.
Do obsługi ruchu pasażerskiego potrzebne są perony - najlepszym rozwiązaniem, zgodnie z sugestią Tomka K., będzie zabudowanie peronu dwukrawędziowego wyspowego pomiędzy torem nr 1 i nr 2 (oznaczenia zgodne z rysunkiem zamieszczonym w moich poprzednich postach). Peron ten bedzie służył do obsługi ruchu pasażerskiego pociągów przejeżdżających przez stację z postojem, natomiast drugi peron jednokrawędziowy przy torze nr 6 - ten peron będzie dla obsługi pociągów pasażerskich ruchu lokalnego, które w stacji kończą bieg (rozpoczynają bieg).
Dla obsługi ruchu towarowego trzeba wyodrębnić osobny tor, na który będzie można przyjąć pociąg towarowy, rozformować go i rozstawić wagony na punkty ładunkowe (bocznice). Takim torem mógłby być tor nr 3.
Natomiast sama kompozycja przebiegowych torów stacyjnych (torów, po których będą się poruszać wjeżdżające i wyjeżdżające pociągi) powinna być tak poprowadzona, by tory te miały jak największą długość użyteczną (o czym wspominałem w swoich poprzednich postach).
Przy budowaniu układu torowego lepszym rozwiązaniem jest posługiwanie się torami typu "flex", który można dowolnie przycinać do określonej długości oraz kształtować profil podłużny toru.
Również Twój rysunek, zamieszczony powyżej, może spełniać te kryteria, o czym napiszę za chwilę, po jego analizie.
Pozdrawiam