Kilka uwag do planu schematycznego.
1. Ustawienie dwóch nastawni sugeruje, że stacja wyposażona jest w mechaniczne scentralizowane urządzenia srk, a zatem ich oznaczenie winno wyglądać tak, jak pokazałem pod obrysem skrzynek. Prostokąt bez ramki oznacza nastawnię parterową, czarna kreska we wnętrzu prostokąta oznacza nastawnicę, gdzie jej cieńsza strona to ława dźwigniowa, a grubsza to aparat blokowy (aparat blokowy zawsze znajduje się od strony szlaku), czarna kropka oznacza pracownika obsługującego urządzenia (na nastawni dysponującej dyżurnego ruchu, na nastawni wykonawczej nastawniczego). Ustawienie parterowych nastawni pociągnie za sobą w konsekwencji konieczność ustawienia naprężaczy zewnętrznych w przebiegu pędni drutowej do napędów zwrotnicowych i ryglowych.
2. Użycie „wąsów” w oznaczeniu górnej pomarańczowej komory semaforów wjazdowych sugeruje, semafory te mogą podawać sygnał S12, a to z kolei oznacza, że przez stację istnieją przebiegi bez zatrzymania po torach głównych dodatkowych nr 2 i nr 3. Takiego rozwiązania nie praktykuje się na tego typu stacjach i przy tym rodzaju urządzeń srk, zatem poprawnie narysowany symbol semaforów wjazdowych będzie wyglądał, jak zaznaczyłem na rysunku z lewej strony pod obrysem skrzynek.
3. Prawidłowy układ komór sygnałowych dla trzykomorowych semaforów wyjazdowych C i F powinien być taki, by między komorą światła czerwonego i komorą światła białego, używanego także do podawania sygnału Sz, była jedna oddzielająca je komora – tutaj komora światła zielonego.
4. Sposób zaznaczania komory światła ciągłego i migowego pokazałem na rysunku dla semaforów wyjazdowych (odwrotnie, jak zrobiłeś to Ty).
5. Sygnalizatory oznacza się – patrząc na nie – zgodnie z kierunkiem pisania i czytania, czyli od lewej do prawej strony.
6. Zwrotnice są numerowane zgodnie ze wzrastającym kilometrowaniem linii, przy czym miarodajnym punktem położenia rozjazdu jest jego styk przediglicowy, zatem numeracja zwrotnic po lewej stronie stacji będzie wyglądać, jak na poprawionym rysunku.
7. Tory boczne nr 4 i nr 6 muszą być zabezpieczone wykolejnicami (Wk1 i Wk2).
8. Na planie schematycznym zawsze powinny znajdować się numery torów stacyjnych.