• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Makieta domowa Makieta Miszy – czyli „Zawsze musi być ten pierwszy raz”

misza1

Aktywny użytkownik
Reakcje
16 0 0
#1
No i tak – skoro już powiedziało się „A”, to trzeba powiedzieć „B”. Zakładam nowy wątek w dziale „Makieta i moduł” - relacje. Dłonie są już lekko wilgotne, ręce trochę się trzęsą, a co to dopiero będzie dalej? Nie wiem - wszak jestem laikiem jeżeli chodzi o tę formę modelarstwa
Jak już niektórzy z Was wiedzą, dzięki Waszej wielkiej i wydatnej pomocy, zakończyłem etap szybkiej nauki i intensywnego planowania mojej pierwszej w życiu makiety kolejowej. Teraz nadchodzi dla mnie wielki czas próby, czas na powolną i mozolną pracę wieńczącą etap planowania czyli realizację. Trochę się tego obawiam. Można by powiedzieć, że nie umiejąc pływać wszedłem do oceanu. Co mi z tego mojego planu wyjdzie? Zobaczymy. W głowie mam jedną wielką mieszaninę teorii, takie wszystko i nic, czyli inaczej mówiąc - pustkę.
Prace nad samą makietą zacznę dopiero na wiosnę (takie mam założenie), jednakże chcę już być obecny w tym dziale, bowiem już sama obecność tutaj motywuje i inspiruje mnie do dalszej pracy.
Spodziewam się, że spadnie na mnie, a w zasadzie na moją pracę wiele – nazwijmy to – „pozytywnej” a zarazem konstruktywnej krytyki. Mam jednak nadzieję, że będzie ona dla mnie tylko inspiracją do lepszej pracy. Będę starał się pracować powoli i dokładnie a siłą napędową dla mnie będą Wasze prace. Wiem, że nie dogonię Was w kunszcie i mistrzostwie wykonania – mogę jedynie obiecać, że będę się bardzo starał.