• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Makieta "manewrowa"

Szlakowiec02

Nowy użytkownik
Reakcje
0 0 0
#1
Witam, jestem początkującym modelarzem-gimnazjalistą. Chciałbym przedstawić swój plan na makietę (skrzynkę) o wymiarach 187x45x9, wymiary są dopasowane do wolnej powierzchni w moim pokoju. Jest to makieta o sterowaniu analogowym. Szykowałem się na nią rok (zbierałem pieniądze), zdobywałem wiedzę, zakupiłem materiały: dworzec, lokomotywownię, nastawnię, fabrykę, torowisko, zieleń, szuter chemię modelarską i trochę taboru. Aktualnie mam przymocowane to skrzynki tory. Relację z dalszego przebiegu budowy makiety będę wrzucał co 1-2 dni :)
 

Załączniki

zepfot

Znany użytkownik
GGM
Reakcje
443 0 1
#4
Zapowiada się ciekawie. Jeżeli latarnie i semafory zamocowałeś już na stałe to będą Ci trochę utrudniały prace przy torowisku.
 
OP
OP
Szlakowiec02

Szlakowiec02

Nowy użytkownik
Reakcje
0 0 0
#6
A zasilanie torów, rozjazdów? Polaryzacja iglic i/lub krzyżownic? A napędy rozjazdów?
Robi się :)
[DOUBLEPOST=1459880772][/DOUBLEPOST]
Zapowiada się ciekawie. Jeżeli latarnie i semafory zamocowałeś już na stałe to będą Ci trochę utrudniały prace przy torowisku.
Myślałem, żeby wstawić je potem, ale jak na razie przy malowaniu torów nie przeszkadzały ;)
 

Tomek K

Znany użytkownik
FREMO Polska
KKMK
Reakcje
347 5 1
#12
A co to za "dziwo" z jedną komorą czerwoną w rozjeździe??? Jak zamierzasz przejechać obok tego semafora bo jest to semafor(!!!!), a stosuje się go na torach zakończonych kozłem oporowym na które przyjmuje się pociągi?!
 
OP
OP
Szlakowiec02

Szlakowiec02

Nowy użytkownik
Reakcje
0 0 0
#13