Re: mały tort
Jeśli chodzi o stację Polanica Zdrój, to projektant musiał mieć określone przesłanki (wynikające między innymi z Regulaminu Technicznego Stacji [RTS]), dlatego zastosował semafor wjazdowy A od strony Kłodzko Nowe (z lewej strony układu torowego stacji) jako dwuramienny z ramionami sprzężonymi, bowiem projekt przewidywał wjazdy z tej strony na wszystkie tory stacyjne z ograniczoną do 40 km/h prędkością, natomiast z drugiej strony, od Duszniki Zdrój, jest semafor wjazdowy H, jako dwuramienny z ramionami rozprzężonymi, bowiem wjazd z tego kierunku na tor nr 1 odbywa się bez zmnejszania prędkości, na sygnał Sr2, natomiast wjazd na tory nr 2 i 4 odbywa się na sygnał Sr3, ze zmniejszoną do 40 km/h prędkością.
Należy pamiętać, że rodzaj semaforów wjazdowych do stacji zależy także od tzw. warunków miejscowych, oraz od określonych założeń projektowych (RTS).
Zaproponowany przeze mnie rodzaj semaforów wjazdowych na Twojej stacji wynika tylko z konstrukcji układu torowego i zastosowanych rozjazów, natomiast Ty, jako główny projektant, możesz zastosować inne rozwiązanie, zdeterminowane określonymi warunkami miejscowymi i założeniami ruchowymi na Twojej stacji.
Pozdrawiam