Każdy ma rację bo racja jest jak własna .... .
Niepomny na udowadnianie racji zrobiłem sobie szablon/wzór profilu między skrzynkami, niewiele różni się od normowego, ma lekki przekop (30 mm) i inaczej rozstawione otwory montażowe, a ponieważ będzie współpracował z takim samym jest to nieistotne dla całego projektu, zmieniłem je tylko i wyłącznie dla wygodniejszego montażu skrzynek.
Tu jest szkic profilu trasy, w zasadzie składa się z trzech łuków o promieniu 10000 mm czterech odcinków przejściowych.
Następny będzie model tego profilu w skali 1:1 o szerokości pozwalającej położyć tymczasowo tor, po czym dokonamy jazd próbnych, jeśli wszystko będzie jak sobie założyliśmy, idzie do produkcji, jeśli nie, pomyślimy i poprawimy.
Niepomny na udowadnianie racji zrobiłem sobie szablon/wzór profilu między skrzynkami, niewiele różni się od normowego, ma lekki przekop (30 mm) i inaczej rozstawione otwory montażowe, a ponieważ będzie współpracował z takim samym jest to nieistotne dla całego projektu, zmieniłem je tylko i wyłącznie dla wygodniejszego montażu skrzynek.
Tu jest szkic profilu trasy, w zasadzie składa się z trzech łuków o promieniu 10000 mm czterech odcinków przejściowych.
Następny będzie model tego profilu w skali 1:1 o szerokości pozwalającej położyć tymczasowo tor, po czym dokonamy jazd próbnych, jeśli wszystko będzie jak sobie założyliśmy, idzie do produkcji, jeśli nie, pomyślimy i poprawimy.
- 2
- 2
- Pokaż wszystkie