• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Makieta domowa Makieta H0 bezrobotnego

Deny

Użytkownik
Reakcje
0 0 0
#1
IMG_20170119_182909.jpg
IMG_20170119_182925.jpg
IMG_20170119_183019.jpg
IMG_20170119_183053.jpg
IMG_20170119_183119.jpg
IMG_20170119_183146.jpg
IMG_20170119_183154.jpg
IMG_20170119_183207.jpg
IMG_20170119_183222.jpg
IMG_20170119_183240.jpg
IMG_20170119_183258.jpg
IMG_20170119_183334.jpg
IMG_20170119_183401.jpg
IMG_20170119_183411.jpg
IMG_20170119_183853.jpg
IMG_20170119_184017.jpg
Witam wszystkich Kolegów modelarzy!


Pozwólcie, że przedstawię Wam swoją makietę bezrobotnego. Na początku chciałbym powiedzieć kilka słów o sobie. Modelarstwem kol. zajmuję się od lat 60-tych, dlatego jestem jednym z najstarszych modelarzy w kraju. Zbudowałem kilka ładnych makiet w skalach 1:120 (TT), jednakże stwierdziłem, że to nie jest to. W tamtym czasie NRD-owskiemu taborowi brakowało detali. Obecnie przerzuciłem się na skalę 1:87 (H0) i wykonałem dużą makietę. Zbudowałem ją na kształtownikach z dur-aluminium, od dołu zamocowałem kółka obrotowe na łożyskach ( w celu swobodnego odsunięcia jej od ściany i dojścia do elementów makiety z drugiej strony). Od góry zamiast ciężkiej, grubej płyty wiórowej zamocowałem lekkie panele podłogowe. Makieta ma wymiary 10 m x 1,5 m x 0,9 m.


Deny
 

Kpt. Nemo

Łowca cech
Donator forum
Ekspert
Reakcje
20.032 494 29
#5