Fajna stacja, ale miałbym propozycję:
Na dole zamiast tego skrzyżowania poprowadzić tory równolegle dalej i równolegle połączyć je ze szlakiem.
Na lewej głowicy bym wrócił półtrapezem na zewnętrzny tor, żeby można było manewrować także z tej strony stacji. Dołożyłbym jakąś bocznicę jeszcze, ale krótszą-zamiast tego łączenia zewnętrznego toru na prawej głowicy - jedno wystarczy, poza tym to może być żeberko ochronne lub tor odstawczy. A tą długą bocznicę wewnątrz przesunąłbym bardziej ku dołowi. Rozumiem, że przy niej będzie magazyn, więc nie za bardzo, żeby manewrówki z towarami śmigały przez stację, lub odstawiane wagony zasłaniały widok z dworca na peron i odwrotnie.
Mam nadzieję, że zrozumiałeś, co mam na myśli
Na dole zamiast tego skrzyżowania poprowadzić tory równolegle dalej i równolegle połączyć je ze szlakiem.
Na lewej głowicy bym wrócił półtrapezem na zewnętrzny tor, żeby można było manewrować także z tej strony stacji. Dołożyłbym jakąś bocznicę jeszcze, ale krótszą-zamiast tego łączenia zewnętrznego toru na prawej głowicy - jedno wystarczy, poza tym to może być żeberko ochronne lub tor odstawczy. A tą długą bocznicę wewnątrz przesunąłbym bardziej ku dołowi. Rozumiem, że przy niej będzie magazyn, więc nie za bardzo, żeby manewrówki z towarami śmigały przez stację, lub odstawiane wagony zasłaniały widok z dworca na peron i odwrotnie.
Mam nadzieję, że zrozumiałeś, co mam na myśli