No i powoli nadszedł czas na znaczące przyspieszenie tego wątku.
I dobrze się stało, że powstało bardzo wiele wariantów koncepcji RINGu i ruchu na nim. Myślę że powrót do wersji tzw. "ósemki" w wersji kompaktowej (długość tylko 13,5 m) da najciekawsze wrażenia przy oglądaniu jeżdżących po RINGu składów, głównie poprzez łuki wklęśnięte do wewnątrz RINGu oraz poprzez wciągnięcie do RINGu lokomotywowni "Niekłańsk".
To już chyba ostatnia wersja, bo skrzynki się produkują...
I dobrze się stało, że powstało bardzo wiele wariantów koncepcji RINGu i ruchu na nim. Myślę że powrót do wersji tzw. "ósemki" w wersji kompaktowej (długość tylko 13,5 m) da najciekawsze wrażenia przy oglądaniu jeżdżących po RINGu składów, głównie poprzez łuki wklęśnięte do wewnątrz RINGu oraz poprzez wciągnięcie do RINGu lokomotywowni "Niekłańsk".
To już chyba ostatnia wersja, bo skrzynki się produkują...
Ostatnio modyfikowane przez moderatora: