• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Makieta City w Warszawie

Artur

Moderator Grupy MSMK
Zespół forum
FREMO Polska
MSMK
Na koniec film z SN61, niestety jakość nie najlepsza. Ale może w tygodniu uda nam się zrobić coś lepszego.

(jeszcze się wrzuca na YT)

 
W dniach 14-15.05 będę w Warszawie i chciałbym za jednym zamachem zaliczyć dwie moje życiowe pasje sportowe i modelarskie :) Czy w tych dniach z racji Speedway Grand Prix i żużlowego meczu Polska-Reszta Świata makieta będzie dostępna dla zwiedzających?
 
OP
OP
corwin

corwin

Administrator
Zespół forum
W dniach 14-15.05 będę w Warszawie i chciałbym za jednym zamachem zaliczyć dwie moje życiowe pasje sportowe i modelarskie :) Czy w tych dniach z racji Speedway Grand Prix i żużlowego meczu Polska-Reszta Świata makieta będzie dostępna dla zwiedzających?
Będzie dostępna tylko dla osób mających bilet na żużel. Bez takiego biletu nie da wejść się przez bramy stadionu. Ale specjalnie dla fanów żużla makieta będzie otwarta.
 
OP
OP
corwin

corwin

Administrator
Zespół forum
jutro makieta jest czynna?
Tak jest - od 10 do 20.
[DOUBLEPOST=1462225387,1462224856][/DOUBLEPOST]
Dlaczego niestety i jaki byłby wybrany w zamian gdyby można było cofnąć czas?
Bo jakość wykonania jest coraz gorsza. Rozjazdy angielskie mają niezasilane iglice, które prosto po wyjęciu z pudełka nie są dociągane do szyn. 95% problemów na makiecie wynika z zastosowania tych produktów. Gdyby można było cofnąć czas zastosowałbym Roco Line lub Peco ( z braku czasu na rozjazdy Wellera). A na nowej makiecie będą rozjazdy od Gunthera Wellera oraz tory Weinerta.
 

14D40

Znany użytkownik
Dziś w ramach oderwania się od dłubania przy reflektorach w Siódemkach i nie tylko i ja chętnie odwiedzę makietę póki jeszcze jest w okolicy :)
 

Arturo

Nowy użytkownik
Gdyby można było cofnąć czas zastosowałbym Roco Line lub Peco
A jaka jest różnica pomiędzy tymi dwoma systemami?

Gdyby można było cofnąć czas zastosowałbym Roco Line lub Peco ( z braku czasu na rozjazdy Wellera). A na nowej makiecie będą rozjazdy od Gunthera Wellera oraz tory Weinerta.
Co jest bardziej czasochłonne w rozjazdach Wellera?

Rozumiem, że Weller+Weinert to wyższa półka niż Roco/Peco, ale jak duża jest ta różnica i jak ją zauważyć?
 
OP
OP
corwin

corwin

Administrator
Zespół forum
A jaka jest różnica pomiędzy tymi dwoma systemami?
Rodzaje rozjazdów, dostępność na polskim rynku.

Co jest bardziej czasochłonne w rozjazdach Wellera?

Rozumiem, że Weller+Weinert to wyższa półka niż Roco/Peco, ale jak duża jest ta różnica i jak ją zauważyć?
Rozjazdy Wellera, trzeba zbudować samodzielnie, kupujesz od niego tylko odlew. Musisz dociąć, dogiąć, doszlifować szyny, a następnie całość skleić.

Ma w ofercie także kity do montażu, oraz całe gotowe rozjazdy - niestety czas oczekiwania na taki gotowy rozjazd liczy się obecnie w miesiącach.

My będziemy rozjazdy budować sami.
 

Arturo

Nowy użytkownik
Rodzaje rozjazdów, dostępność na polskim rynku.
Zgaduję, że Roco jest bardziej dostępny na polskim rynku.
A jak jest z ilością typów oferowanych rozjazdów przez obu tych producentów?


Czy gdy będziecie budować makietę stacjonarną to będzie to całkiem nowa makieta czy też wykorzystacie elementy obecnej?
 
OP
OP
corwin

corwin

Administrator
Zespół forum
Zgaduję, że Roco jest bardziej dostępny na polskim rynku.
A jak jest z ilością typów oferowanych rozjazdów przez obu tych producentów?


Czy gdy będziecie budować makietę stacjonarną to będzie to całkiem nowa makieta czy też wykorzystacie elementy obecnej?
Będzie to całkiem nowa makieta. Makieta stacjonarna nie posiada ograniczeń dotyczących makiet mogących zmienić swoją lokalizację.
 

Podobne wątki