Weekendu ciąg dalszy...
Elektryfikacja posuwa się naprzód, brygada uczciła niedzielę odbiorem kolejnego odcinka pod drutem. Dzięki wytężonej pracy poczciwej E44 udało się uzyskać przejezdność tunelu, zewnętrznej prostej "zachodniej" i zewnętrznego łuku "południowo-zachodniego".
Po dwóch dniach intensywnej pracy mogę stwierdzić, że produkty Viessmann'a są bardzo starannie wykonane, solidne i wytrzymałe. Instrukcja jest bardzo precyzyjna co pomaga w miarę bezstresowo, przy zachowaniu delikatności i staranności montażu, przejść proces instalacji.
Najbardziej obawialiśmy się łączenia przewodów z drutu z systemem tunelowym. Przy zastosowaniu jednego z trzech proponowanych sposobów połączenia wszystko przebiegło bardzo sprawnie. Odbieraki łagodnie przechodzą pomiędzy przewodami z delikatną zmianą ugięcia pantografu.
Poniżej filmik z jazdy próbnej:
W następne weekendy będziemy kontynuować prace. Przed nami m.in.: tory stacyjne, łuk "południowo-wschodni", fragment toru do lokomotywowni i rozjazdy łukowe (jak Viessmann wreszcie wyprodukuje półbramy dwutorowe, które mamy już zamówione).