• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

H0 (1:87) makieta 1,4x2,5m - początek

slavko1111

Aktywny użytkownik
Reakcje
59 1 0
#1
Witam mam na imię Sławek i od dłuższego czasu interesuje mnie budowa własnej makiety , niestety nie mam za dużo miejsca więc wymiar nie może przekroczyć podanych w tytule .Ma to być makieta dla zabawy , dlatego nie określę epoki ale na pewno tylko tabor PKP .Na makiecie chciałbym aby znalazła się stacja +magazyn towarowy i obowiązkowo obrotnica z lokomotywownią wachlarzową .Sporządziłem sobie planik i prosiłbym o weryfikację , uwagi ,spostrzeżenia , gdyż nie mam takiego doświadczenia jak wielu siedzących tu na forum kolegów i koleżanek projekt.jpg
 

Mateusz B

Moderator Grupy KKMK
Zespół forum
KKMK
H0e
Reakcje
327 2 0
#2
Koleżnanek mamy tu dość niewiele, choć znajdzie się kilka ;)
To ja zaproponuję coś takiego. U Ciebie brak przede wszystkim wyróżnionej stacji.
Zastanów się czy podołasz tak ogromnemu projektowi. Nie tylko finansowo, ale i czasowo i min. techniczne ;)
1. Duży plan, obrotnica.JPG
 
OP
OP
slavko1111

slavko1111

Aktywny użytkownik
Reakcje
59 1 0
#3
Najgorzej będzie z czasem ale nie od projekt2.jpg razu Rzym zbudowano , najlepsza frajda jest zobaczyć końcowy efekt , a czym dłużej mi to zajmie radość będzie tym większa ,co do reszty to 99% torowiska już posiadam ,oprócz tego kilka składów ,sterowanie i kilka budynków i trochę zieleni ,resztę stopniowo będę uzupełniał , a co do spraw technicznych to będzie kilka problemów na pewno ,ale liczę tu na samozaparcie i pomoc kolegów