Dziękuje za komentarze!
Maniac64, Brodagaz - Racing Champions to jakby bardziej prymitywny model w stosunku do ERTLa, ale lubię go, ma fajną konfigurację i jest miły dla oka.
Lotus102 - AutoWorld nieźle namieszał w 1/64 z czego bardzo się cieszę, bo robi fajne modele i ma ciekawe tematy, których inni producenci nie ruszają. Mam nadzieję że nie padną i nadal będą wydawać.
Mack jest fajny, może trochę gorzej dopracowany niż DCP, ale nie ma co narzekać, dobrze się prezentuje. Koniecznie muszę tylko jakąś naczepę dokupić, bo samotnie nie prezentuje się tak dobrze jak w zestawie.
Second Models - tak podejrzewam że nie ma za dużo kolekcjonerów trucków 1/64, ale może nie wszyscy się ujawniają? Dla mnie temat ciekawy, zawsze mi się amerykańskie ciężarówki podobały, szczególnie COE, które lubię najbardziej. Macka udało mi się kupić całkiem tanio jak na warunki USA, bo z wysyłką mnie kosztował 217 zł.
Co do witryny - to musiała być. Nie potrafiłbym zbierać modeli do "szafy", ja je po prostu muszę widzieć. Tym bardziej że moja główna kolekcja to samochody 1/18 (głównie amerykańskie oczywiście) i do nich też mam witrynę. Ale 1/64 też zasługuje na odpowiednią ekspozycję, tym bardziej że ciężarówki po prostu świetnie wyglądają odpowiednio wystawione.
NEO mnie trochę zaskoczyło, w sumie wydali cztery pozycje w bardzo krótkim czasie. Ciekawe jak będzie dalej. Cena jest, jak dla mnie, za wysoka. Ale jakby wydali coś co bardzo chciałbym mieć to pewnie się złamię i kupię. Ale jak na żywicę to cena powinna być mniejsza. Zobaczymy, w sumie żywiczne Top Shelf Relicas kosztują ponad 100 dolców więc jak porównać to tragedii nie ma. Może jak zaczną więcej wydawać to też i cena pójdzie trochę w dół.
A czy International Eagle to nie Liberty Classic? Czy może chodziło Ci o 4300? 4300 też pewnie w końcu kupię, ale na razie były inne, które bardziej mi się podobały.
A na koniec mój pierwszy Custom:
First Gear - Mack R series.
Oryginalny modelik w sumie jest całkiem niezły, ale nie podobał mi się grill i przedni zderzak.
Tak więc poszedł do warsztatu. To co zmieniłem to:
wymiana grilla na ażurowy, fototrawiony
wymiana przedniego zderzaka na chromowany
wymiana lusterek (choć te jednak wydają mi się za małe, w sensie za blisko kabiny są)
tylne koła są bliżej siebie (oryginalnie były z "przerwą")
dowierciłem jeszcze otwór w rurze wydechowej (choć to mało widoczne)
obniżyłem filtr powietrza
oryginalny grill poszedł na chłodnicę, by wypełnić czymś płaską powierzchnię po odklejeniu oryginalnego grilla.
Efekt poniżej: