• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Kolekcja Madej 1/64

#44
Dzięki!!
Aż dziwi fakt że jest tak mało Cadillaców w 1/64. Przy całej różnorodności w tej skali, jaka jest na rynku, to wydaje mi się dużym zaniedbaniem.
A skoro jesteśmy już w temacie Caddilaca, to nowość u mnie:

1959 Cadillac Series 62 Coupe

Modelik już od jakiegoś czasu na rynku, ale jakoś nie po drodze mi do niego było. Ale się opamiętałem i w końcu jest. Ogólnie jest bardzo dobry, świetnie wyszły pas przedni i tylny, jak na chromowane elementy są ładnie wykończone i precyzyjne. Może tylko zaczernienie wlotów jest za mocne, bo kratka powinna być srebrna, a nie czarna. Sylwetka ma dobre proporcje, koła są ładne, cienkie, choć mam wrażenie że powinien siedzieć trochę niżej. Drzwi w sumie niepotrzebnie są otwierane, jak dla mnie mogliby z tego zrezygnować. Ogólnie jednak jest dobrze.
Jest tylko jedno "ale" - modelik jest trochę za duży, z tego co sprawdziłem to ok 0,5 cm za długi, przez co przy innych modelikach wygląda na większego. Nie ma tragedii, ale trochę szkoda. Choć miałem kiedyś Mustanga '70 od M2 i on to dopiero był przeskalowany, przy innych mustangach wyglądał jak full-size Mustang:ROFL:

IMG_03.JPG


IMG_04.JPG


IMG_05.JPG


IMG_06.JPG


IMG_07.JPG


IMG_08.JPG


IMG_09.JPG


IMG_10.JPG


IMG_11.JPG


IMG_12.JPG


IMG_13.JPG


IMG_16.JPG


IMG_17.JPG
 
#47
Dzięki Panowie!

Teraz powracam do moich uroczych ciężarówek. Ostatni zakup:

Kenworth K100 - DCP

Miałem wcześniej już inną wersję tego COE, więc modelik znałem. Na nową konfigurację się skusiłem bo wygląda super - płaska kabina, podwójne, proste wydechy, powiększony zderzak i fajne malowanie - ogólnie pasowało mi w nim wszystko. A do tego mi się trafił egzemplarz świetnie poskładany - wszystko czysto, równo przyklejone, koła równiutkie.
Model to typowy DCP - gumowe opony, skrętne koła, otwierana kabina z silnikiem pod nią, ruchome tylne zawieszenie i dużo detali.
Do ciągnika dokupiłem od razu naczepę do zboża (to ta sama co prezentowany na pierwszej stronie Mack). Na zdjęciach doczepiłem też klasyczną pakę zamkniętą, która też dobrze się z tym ciągnikiem prezentuje.

Kenworth-K100-Flat-01.JPG


Kenworth-K100-Flat-03.JPG


Kenworth-K100-Flat-04.JPG


Kenworth-K100-Flat-06.JPG


Kenworth-K100-Flat-07.JPG


Kenworth-K100-Flat-10.JPG


Kenworth-K100-Flat-11.JPG


Kenworth-K100-Flat-12.JPG


Kenworth-K100-Flat-13.JPG


Kenworth-K100-Flat-15.JPG


Kenworth-K100-Flat-16.JPG


Kenworth-K100-Flat-17.JPG


Kenworth-K100-Flat-21.JPG


Kenworth-K100-Flat-24.JPG


Kenworth-K100-Flat-27.JPG


Kenworth-K100-Flat-28.JPG
 

Madej

Użytkownik
#52
Dzięki Panowie za komentarze!
Kenworth to udany model, i do tego ma sporo fajnych malowań, jest w czym wybierać.
A tak przy okazji zastanawiam się często czemu DCP wydaje współczesne ciężarówki tylko tzw convetional, a nie wydali żadnego współczesnego COE ?? A szkoda, bo jest kilka fajnych modeli.
A skoro jesteśmy przy COE, to kolejna ich klasyczna ciężarówka:

Freightliner COE - DCP

Modelik prezentuje się równie dobrze jak poprzednie trucki
Czyli gumowe opony, skrętne koła, otwierana kabina, silnik, ruchome zawieszenie.:)

F02.jpg


F03.jpg


F04.jpg


F05.jpg


F06.JPG


F07.JPG


F08.JPG


F09.JPG


F10.JPG


F11.JPG


F12.JPG


F13.JPG


F14.JPG


F15.JPG
 
#57
Trochę się opuściłem w temacie. Dzięki Panowie za komentarze.
Kontynuuję na razie wątek ciężarówek, teraz coś bardziej współczesnego:

International LoneStar Harley Davidson Edition - DCP

Współczesne ciężarówki raczej mnie nie pociągają, najbardziej lubię jednak lata 60 i 70. Ale LoneStar akurat trafił do mnie tak trochę na próbę, ba jednak chociaż jednego współczesnego trucka chciałem mieć. Modelik wykonany podobnie jak inne DCP, czyli wszelkie dobra są na pokładzie: skrętne koła, otwierana maska, ruchome zawieszenie (w ciężarówce i w naczepie). No i jak zwykle dopracowane nadwozie.

IH-Lonestar-01.JPG


IH-Lonestar-04.JPG


IH-Lonestar-05.JPG


IH-Lonestar-09.JPG


IH-Lonestar-14.JPG


IH-Lonestar-17.JPG


IH-Lonestar-20.JPG


IH-Lonestar-22.JPG


IH-Lonestar-23.JPG


IH-Lonestar-24.JPG


IH-Lonestar-31.JPG


IH-Lonestar-32.JPG


IH-Lonestar-36.JPG
 
#59
Masz rację, LoneStar ładnie łączy tradycyjną sylwetkę z nowoczesnymi płynnymi liniami. Pewnie dlatego mi się spodobał. Wersja HD ma inne światła z przodu (co też mi się bardziej podoba i lepiej wygląda na modelu).