• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Mała stacyjka

Alana

Aktywny użytkownik
Reakcje
254 2 1
#22
A kupic w elektronicznym arkusz laminatu pokrytego miedzia do robienia plytek drukowanych i cos wyciac i polutowac pod wymiar?
 

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
11.291 459 29
#25
Ale co tam skracać, jak i tak ledwo jeden wagon się zmieści przed ukresem? Mam na myśli oczywiście to żeberko w kierunku szlaku, nie do budynku stacyjnego.
 

luc1979

Znany użytkownik
Reakcje
263 0 0
#26
To czerwone to chyba wykolejnica. A poza tym miejsca spokojnie starczy na dwuosiowy wagon towarowy. Przy tej rampie Artiteca można też ładować platformy od czoła wagonu, a nie tylko z boku :), choć faktycznie lepiej by wyglądało gdyby obok długiego boku biegł jeszcze jeden ładowny tor.

L
 
OP
OP
marekh0

marekh0

Aktywny użytkownik
Reakcje
1 0 0
#27
No mnie nie bardzo to tu pasuje. Szersza część rampy (za końcem toru) jest za długa, na tej makiecie nie bardzo jest na to miejsce, za kozłem miał być jeszcze przejazd. A jeżeli przejazdu ma nie być, to lepiej przedłużyć to żeberko.
Przejazd musi pozostać.Z tym jest problem.A z drugą stronę da się przerobić.

Sam już nie wiem.Ale jak już coś przerabiać to cały moduł robić od nowa:( Nie wiem czy coś się da wykorzystać ponownie???
 

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
11.291 459 29
#30
To czerwone to chyba wykolejnica. A poza tym miejsca spokojnie starczy na dwuosiowy wagon towarowy. Przy tej rampie Artiteca można też ładować platformy od czoła wagonu, a nie tylko z boku :), choć faktycznie lepiej by wyglądało gdyby obok długiego boku biegł jeszcze jeden ładowny tor.

L
To czerwone to rzeczywiście wykolejnica, a poprzeczna kreska z kropką między torami ma sygnalizować miejsce (mniej więcej) ukresu. Wk musi być przed ukresem (od strony najazdu), by wykolejony tabor nie wszedł w skrajnię ochranianego przebiegu (w tym wypadku jazdy ze szlaku na tor dodatkowy lub odwrotnie). Miejsca przy rampie jest faktycznie tylko na jeden wagon, ładowanie od czoła nie wchodzi w grę (droga i przejazd!), bo skrócić tego toru już nie można.
 

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
11.291 459 29
#32
Może i tak, trzeba byłoby zobaczyć to w naturze, a przynajmniej na rysunku w skali. Na zdjęciu satelitarnym mapy google niewiele widać.
 
OP
OP
marekh0

marekh0

Aktywny użytkownik
Reakcje
1 0 0
#34
Więc koledzy dziś wymierzyłem że od końca toru do przejazdu kolejowego wynosi 13 cm,a do krawędzi modułu 21 cm.Czyli coś się tam zmieści i droga będzie przesunięta ale przejazd zostaje.Następny problem czy zrobić ramę czołowąi boczną czy wydłużyć tor o 10 cm,i zrobić tylko boczną???
 
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Buduję makietę 4
Buduję makietę 36
Buduję makietę 51
Buduję makietę 5
Buduję makietę 18

Podobne wątki