• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Mała stacyjka

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
#25
Ale co tam skracać, jak i tak ledwo jeden wagon się zmieści przed ukresem? Mam na myśli oczywiście to żeberko w kierunku szlaku, nie do budynku stacyjnego.
 

luc1979

Znany użytkownik
#26
To czerwone to chyba wykolejnica. A poza tym miejsca spokojnie starczy na dwuosiowy wagon towarowy. Przy tej rampie Artiteca można też ładować platformy od czoła wagonu, a nie tylko z boku :), choć faktycznie lepiej by wyglądało gdyby obok długiego boku biegł jeszcze jeden ładowny tor.

L
 
OP
OP
marekh0

marekh0

Aktywny użytkownik
#27
No mnie nie bardzo to tu pasuje. Szersza część rampy (za końcem toru) jest za długa, na tej makiecie nie bardzo jest na to miejsce, za kozłem miał być jeszcze przejazd. A jeżeli przejazdu ma nie być, to lepiej przedłużyć to żeberko.
Przejazd musi pozostać.Z tym jest problem.A z drugą stronę da się przerobić.

Sam już nie wiem.Ale jak już coś przerabiać to cały moduł robić od nowa:( Nie wiem czy coś się da wykorzystać ponownie???
 

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
#30
To czerwone to chyba wykolejnica. A poza tym miejsca spokojnie starczy na dwuosiowy wagon towarowy. Przy tej rampie Artiteca można też ładować platformy od czoła wagonu, a nie tylko z boku :), choć faktycznie lepiej by wyglądało gdyby obok długiego boku biegł jeszcze jeden ładowny tor.

L
To czerwone to rzeczywiście wykolejnica, a poprzeczna kreska z kropką między torami ma sygnalizować miejsce (mniej więcej) ukresu. Wk musi być przed ukresem (od strony najazdu), by wykolejony tabor nie wszedł w skrajnię ochranianego przebiegu (w tym wypadku jazdy ze szlaku na tor dodatkowy lub odwrotnie). Miejsca przy rampie jest faktycznie tylko na jeden wagon, ładowanie od czoła nie wchodzi w grę (droga i przejazd!), bo skrócić tego toru już nie można.
 

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
#32
Może i tak, trzeba byłoby zobaczyć to w naturze, a przynajmniej na rysunku w skali. Na zdjęciu satelitarnym mapy google niewiele widać.
 
OP
OP
marekh0

marekh0

Aktywny użytkownik
#34
Więc koledzy dziś wymierzyłem że od końca toru do przejazdu kolejowego wynosi 13 cm,a do krawędzi modułu 21 cm.Czyli coś się tam zmieści i droga będzie przesunięta ale przejazd zostaje.Następny problem czy zrobić ramę czołowąi boczną czy wydłużyć tor o 10 cm,i zrobić tylko boczną???
 

Podobne wątki