1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.
  2. Rozpoczynając temat w dziale Tabor prosimy o dołączenie prefixu z wielkością o której traktuje temat.
  3. Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
    Wyłącz powiadomienie

Mój tabor

Dyskusja w 'Tabor' rozpoczęta przez użytkownika Patryk.K, 16 Kwietnia 2006.

  1. michal.guminiak

    michal.guminiak Znany użytkownik H0e

    Zmiana obręczy, to chyba byłoby zbyt dużo jak na taką umowną konwersję 39tki na "Pt31". Musiałbym poprawić jeszcze wiatrownice. Na żywo, model wygląda naprawdę dobrze. A z ryflakami i bonanzami, z pewnej odległości oczywiście, prawie jak Pt31. Co do Ty1, to racja. I ten dyszel od wozu z przodu! Ale trzymam go do jazdy kominem do tyłu.
     
    • Wartościowa informacja Wartościowa informacja x 1

  2. teigrekty2

    teigrekty2 Znany użytkownik

    Sam myślałem załatwić sobie BR39 i przerobić na Pt47, ale nawet stare Rivarossi u mnie drogo kosztuje.
     
  3. J1974H0

    J1974H0 Znany użytkownik

    Nie ma to jak wena twórcza po dobrym kolejowym filmie :) (y)
     
  4. luc1979

    luc1979 Znany użytkownik

    Pruska P10 (czyli Baureiche 39) nie nadaje się do konwersji na Pt31 czy Pt47). Podobieństwo ogranicza się wyłącznie do układu 2-8-2. P10 była parowozem 3 cylindrowym, a nasze petuchy 2 cylindrowymi co przekłada się na zupełnie inny układ korbowodów, mechanizmu
    paroworozdzielczego czy przeciwwagna kołach.
     
  5. michal.guminiak

    michal.guminiak Znany użytkownik H0e

    Tak, wiem, że te parowozy nie mają ze sobą nic wspólnego. To wyłącznie moja domowa wizja parowozu pospiesznego zbliżonego wyglądem do naszej Pt31.
     
  6. luc1979

    luc1979 Znany użytkownik

    Mogłeś zrobić Pt1, bo pod takim oznaczeniem do 1956 roku P10 były użytkowane w kilkunastu egzemplarzach na PKP, po czym zostały zwrócone do NRD.
     
  7. michal.guminiak

    michal.guminiak Znany użytkownik H0e

    Tak, wiem, wiem Kolego. Faktycznie mogłem zrobić Pt1 ale to nie moja epoka i po prostu chciałem wykonać taką uproszczoną konwersję. Może kiedyś przerobię ten parowóz na Pt1, jak uzbieram odpowiednią dokumentację.
     
    Ostatnio edytowane: 14 Listopada 2017 o 12:56
  8. luc1979

    luc1979 Znany użytkownik

    no z dokumentacją krucho. choć niedawno widziałem Pt1 w IV epoce (osprzęt z IV epoki). Autor przyznał, że bardzo chciał mieć Pt1 w IV epoce i fikcyknie przyjął, że PKP nie zwróciła tych czajników do NRD w 1956 tylko użytkowała do końca lat 70...
     
  9. mikl

    mikl Znany użytkownik

    • Popieram Popieram x 4
  10. Piotr M.

    Piotr M. Moderator For Techniki Mod. i Prawdziwa kolej Staff Member

    Pogoda jakaś taka nijaka już i te słońce też już takie nie-letnie. Ale coś tam jeszcze pstryknąłem 1028 wrócił niedawno z ZNTK Rybnik.
    I tak jak to bywa przy fotografii cyfrowej, zrobiłem w sumie ponad 25 zdjęć, po obróbce i selekcji zostało 17 dobrych, ale nie koniecznie fajnych, poza tym nie ma sensu wrzucać niemalże identycznych ujęć, zastanawiam się czy 7 to i tak nie za dużo.
    DSCN0375.JPG DSCN0373.JPG DSCN0363.JPG DSCN0367.JPG DSCN0359.JPG DSCN0370.JPG DSCN0361.JPG
     
    • Doceniam Doceniam x 8
    • Super! Super! x 6
  11. SantaFe

    SantaFe Aktywny użytkownik

    A IMG_20171116_195857.jpg IMG_20171116_200109.jpg IMG_20171116_195529.jpg IMG_20171116_195556.jpg IMG_20171116_200408.jpg IMG_20171116_200229.jpg ja dalej męczę swoją EU07 i już powoli zbliżam się do końca.
     
    • Super! Super! x 7
    • Doceniam Doceniam x 6
  12. sebo81ku

    sebo81ku Aktywny użytkownik

    I w końcu "brzydka" 78 przemieniła się w piękną Oko1-15 par. Jarocin firmy Fleischmann IMG_2178.JPG IMG_2175.JPG IMG_2174.JPG IMG_2173.JPG IMG_2170.JPG IMG_2160.JPG IMG_2159.JPG IMG_2168.JPG
     
    • Super! Super! x 18
    • Doceniam Doceniam x 2
    • Kocham to! Kocham to! x 1
  13. sebo81ku

    sebo81ku Aktywny użytkownik

    Pm2-10 konwersja wykonana na modelu Trixa 22137-2, BR 003
    W modelu wykonano zmianę geometrii kotła oraz budki ( właz przesuwny ), wymieniono wiatrownice a także reflektory na K50 - światła białe, czerwone oraz manewrowe.
    Zamontowano prądnice z przewodami, inżektor MatCalfa, Nathana, prasy smarne oraz tablice na modelu ( orzełki, oznaczenia parowozu, tendra i Uwaga Wysokie Napięcie ) 20150212_193949.jpg DSC09698.JPG DSC09700.JPG DSC09701.JPG DSC09702.JPG DSC09703.JPG DSC09706.JPG DSC09712.JPG DSC09715.JPG DSC09717.JPG
     
    • Super! Super! x 7
  14. Bipa966

    Bipa966 Aktywny użytkownik

    SŁÓW (y) :eek: :cry: brakuje !!!
     

Udostępnij