• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Kolekcja Mój tabor

Status
Zamknięty, nie możesz umieszczać tu nowych wpisów.
B

bobby74

Gość
Coś z dala od polskich klimatów...
Re 6/6 SBB z IV epoki w modelu od HAG nr. 207.
Ciężka metalowa buda, dość prosta budowa, za to nie do zajechania :)

IMG_7492.jpg


IMG_7493.jpg


IMG_7499.jpg


IMG_7500.jpg
IMG_7503.jpg
 

DziDzia

Mistrz tłuczniowania
FREMO Polska
MSMK
Reakcje
854 3 0
Coś się mocno buja i pierwsza ośka jakby lekko zwichrowana, ale ogólnie efekt pozytywny(y)
Sam się zastanawiam. czemu się tak buja. Może coś źle złożyłem? Nie wiem.
Szkoda że tych kalek z przodu nie zmieniłeś , tak wygląda bardzo przyjemnie.
Przód jeszcze zmienię :) Bo chcę dodać jeszcze węże. Ale to za jakiś czas.
 

luc1979

Znany użytkownik
Reakcje
263 0 0
Wszystkim polecam artykuł o wagonach grzewczych stosowanych na PKP po II WS. Był kilka lat temu w jednym z numerów SK. Z lektury będzie można się dowiedzieć kiedy te wagony stosowano, w którym miejscu składu się znajdowały, ile ich było na PKP, do których pociągów je w pierwszej kolejności podłączano. W mojej opinii podłączenie takiego wagonu do lokalnego i bardzo krótkiego pociągu lokalnego znaczenia miejscowego (relacji Chodzież - Gołańcz) raczej nie występował. Raz, że parowóz osobowy (tendrzak) zupełnie radził sobie z ogrzewaniem takiego składu, a dwa - z uwagi na ich niewielką ilość - raczej włączano je do innych, ważniejszych składów.

Są co prawda zdjęcia w których wagony grzewcze podłączane są nawet do dwu wagonegowego składu osobowego, ale dotyczyło to przypadków gdy lokomotywa nie dysponowała własnym źródłem ogrzewania (np. SM42) albo dysponowała innym ogrzewania niż wagony.
 

SzymonZ

Aktywny użytkownik
Reakcje
44 50 67
Wg. mnie najlepiej jeżdżą loki metalowe, nie wszystkie modele i nie które plastiki też.

Ja bym wymienił elektrowozy i spalinowozy Guetzold, elektrowozy ale te z wyższej półki TRIX oraz parowozy TRIX (lubię silnik w boilerze), HAG, niektóre BRAWA np. BR06.
Lok powinien ważyć w przypadku eketrowozu czy spalinowozu minimim 500g. Parowóz więcej.
Wtedy jeździ płynnie i ma ogomny uciąg.
 
Status
Zamknięty, nie możesz umieszczać tu nowych wpisów.
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Kolekcje 15
Kolekcje 29
Kolekcje 0
Kolekcje 13
Kolekcje 296

Podobne wątki