100% pewności nie mam bo zdjęcia tych konkretnych egzemplarzy nie znalazłem ale... tak 90%
Zanim pomalowałem stopnie przejrzałem kupę zdjęć tego wagonu. Czasy obecne, i state zdjęcia. Wszystko na co natrafiłem. Tylko w jednym przypadku na zdjęciu wagonu trudno było to zidentyfikować. Widać było że dawno nie był on odnawiany.
Na pozostałych fotkach nie miałem żadnej wątpliwości, że krawędzie stopni były pomalowane.
Druga sprawa to bezpieczeństwo. 120A to wagon przeznaczony do ruchu lokalnego, przystosowany do współpracy z niskimi peronami, więc na mój gust z przyczyn bezpieczeństwa (a raczej lepszej widoczności) malowali krawędzie stopni wejściowych.
Według mnie, tak to wygląda... ale mogę się mylić. Dobrze by było gdyby ktoś z lepszą wiedzą potwierdził lub zdementował moją wysnutą teorię...
Zanim pomalowałem stopnie przejrzałem kupę zdjęć tego wagonu. Czasy obecne, i state zdjęcia. Wszystko na co natrafiłem. Tylko w jednym przypadku na zdjęciu wagonu trudno było to zidentyfikować. Widać było że dawno nie był on odnawiany.
Na pozostałych fotkach nie miałem żadnej wątpliwości, że krawędzie stopni były pomalowane.
Druga sprawa to bezpieczeństwo. 120A to wagon przeznaczony do ruchu lokalnego, przystosowany do współpracy z niskimi peronami, więc na mój gust z przyczyn bezpieczeństwa (a raczej lepszej widoczności) malowali krawędzie stopni wejściowych.
Według mnie, tak to wygląda... ale mogę się mylić. Dobrze by było gdyby ktoś z lepszą wiedzą potwierdził lub zdementował moją wysnutą teorię...
Czy mógłbyś Karolu podać linki lub wstawić zdjęcia do których udało Ci się dotrzeć?
Pzdr.