• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Fotografie Lotne stany Kempola

OP
OP
Kempol

Kempol

Administrator
Zespół forum
Donator forum
BGM
MSMK
Reakcje
18.807 214 0
Dron Kolejowy, odcinek XVII
"Elewator węglowy - część II, Warszawa" odcinek 1

Warszawski elewator o pojemności 300 ton.
Warszawa, październik 2020.
1.JPG
2.JPG
3.JPG
4.JPG
5.JPG
6.JPG
7.JPG
7a.JPG
8.JPG
9.JPG
10.JPG
11.JPG
12.JPG
13.JPG
14.JPG
15.JPG
 
Ostatnio edytowane:

Paweł.W-wa

Znany użytkownik
Donator forum
Reakcje
1.434 17 0
A czemu tu jest tak mało istot żywych? A czemu jest tylko jeden marny "pociąg"? A czemu w perspektywie nie widać PKiN-u? A o klamkach, przez grzeczność wrodzoną, już nie wspomnę.... Coś przespałem?! :niepewny:;):LOL: Marku wybacz, nie mogłem się powstrzymać ;):LOL: Zdjęcia przepiękne! A już widok drzew pobudza mą wyobraźnię w kierunku jakiejś fajnej dioramki. W przyszłości. Jak przedszkole;).
Świetny film i fotki! (y)(y)(y)
PS. "Seksmisja" i "Miś";)
 
OP
OP
Kempol

Kempol

Administrator
Zespół forum
Donator forum
BGM
MSMK
Reakcje
18.807 214 0
Dron Kolejowy, odcinek XVII
"Elewator węglowy - część II, Warszawa" odcinek 2

Okolice elewatora - punkt tankowania i szopa.
Warszawa, październik 2020.
1.JPG
1a.JPG
2.JPG
2a.JPG
2b.JPG
2c.JPG
4.JPG
5.JPG
6.JPG
7.JPG
8.JPG
9.JPG
10.JPG
11.JPG
12.JPG
13.JPG
 
Ostatnio edytowane:

teigrekty2

Znany użytkownik
NAMR
Reakcje
3.860 111 7
Na ostatnim zdjęciu niedostępne dla fanów żółte czoło na byku. Ciekawe który numer, nie Zrobiłeś bliżej? To znaczy że chyba jeszcze oryginalne kolory z PaFaWagu.
 

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
11.290 459 29
chyba jeszcze oryginalne kolory z PaFaWagu
Chyba mało prawdopodobne. Produkcję ET22 zakończono w 1989 roku, więc tylko ostatnie (kilka, kilkanaście?) sztuk mogło wyjść z fabryki już z żółtymi czołami, większość lokomotyw otrzymała takie malowanie w trakcie eksploatacji, po wydaniu zarządzenia z drugiej połowy 1988 roku. Ten sfotografowany na Odolanach musiałby pochodzić z ostatniej partii produkcyjnej, ale nie znając jego numeru nie jesteśmy w stanie tego stwierdzić. Nie mówiąc o tym, że w ciągu 30 lat eksploatacji lokomotywa z pewnością nie raz była odmalowywana.
 

tyg

Nowy użytkownik
Reakcje
39 0 0
Chyba mało prawdopodobne. Produkcję ET22 zakończono w 1989 roku, więc tylko ostatnie (kilka, kilkanaście?) sztuk mogło wyjść z fabryki już z żółtymi czołami, większość lokomotyw otrzymała takie malowanie w trakcie eksploatacji, po wydaniu zarządzenia z drugiej połowy 1988 roku. Ten sfotografowany na Odolanach musiałby pochodzić z ostatniej partii produkcyjnej, ale nie znając jego numeru nie jesteśmy w stanie tego stwierdzić. Nie mówiąc o tym, że w ciągu 30 lat eksploatacji lokomotywa z pewnością nie raz była odmalowywana.
Na 99% to ET22-293. Zdjęcie z 17.08.2019
 

Załączniki

teigrekty2

Znany użytkownik
NAMR
Reakcje
3.860 111 7
Chyba mało prawdopodobne. Produkcję ET22 zakończono w 1989 roku, więc tylko ostatnie (kilka, kilkanaście?) sztuk mogło wyjść z fabryki już z żółtymi czołami, większość lokomotyw otrzymała takie malowanie w trakcie eksploatacji, po wydaniu zarządzenia z drugiej połowy 1988 roku. Ten sfotografowany na Odolanach musiałby pochodzić z ostatniej partii produkcyjnej, ale nie znając jego numeru nie jesteśmy w stanie tego stwierdzić. Nie mówiąc o tym, że w ciągu 30 lat eksploatacji lokomotywa z pewnością nie raz była odmalowywana.
Chodziło mi oczywiście o zielone kolory. Jeśli to ten sam byk o którym Napisał kolega @tyg to fakt że lokomotywa posiada listwy ozdobne mógł by potwierdzać tą teorię.
 
OP
OP
Kempol

Kempol

Administrator
Zespół forum
Donator forum
BGM
MSMK
Reakcje
18.807 214 0
Parowozownie wachlarzowe, odcinek XV
"Szczecin, szopa koło dworca" (444,85 km) cześć 1

Szczecin, listopad 2020
Chmury na pułapie około 350 metrów.
1.JPG
1a.JPG
2.JPG
3.JPG
4.JPG
5.JPG
6.JPG
7.JPG
8.JPG
9.JPG
9a.JPG
10.JPG
11.JPG
12.JPG
13.JPG
14.JPG
 
Ostatnio edytowane:
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Koleje w Polsce 2
Koleje w Polsce 17
Koleje w Polsce 4

Podobne wątki