• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Lokomotywy rodziny WLs40 / 2WLs40

Dobrzyn

Moderator Forum Prawdziwa kolej wąskotorowa.
Zespół forum
#3
Dzisiejsza wizyta w Krakulicach sprawiła, że postanowiłem założyć temat o tych małych, pracowitych lokomotywach. Zapraszam do dzielenia się zdjęciami!
WLs40-743 z silnikiem S322, Krakulice, 19/07/2017, fot. B.Dobrzyński
DSC_0693.JPG

DSC_0725.JPG


Andoria S322
DSC_0717.JPG


Zmodyfikowany układ smarownia:
DSC_0722.JPG
 

Dobrzyn

Moderator Forum Prawdziwa kolej wąskotorowa.
Zespół forum
#6
Najpierw S64HL o mocy 40KM, później S324 o mocy 50KM. Te pierwsze zresztą miały później wymieniane silniki. Ten konkretny, dwucylindrowy S322 służył do napędu jakiegoś agregatu, miał nakręcone mało motogodzin, więc Panowie włożyli go do lokomotywy. Sprawuje się dobrze, ale jest słabawy
 

Dobrzyn

Moderator Forum Prawdziwa kolej wąskotorowa.
Zespół forum
#7
Wydmuszka WLs50, w dodatku z osią zamontowaną w miejscu ślepego wału. Numer nieustalony. fot. B. Dobrzyński, Nowa Wieś Lęborska, 22/07/2017
DSC_0761.JPG


DSC_0763.JPG
 

Dobrzyn

Moderator Forum Prawdziwa kolej wąskotorowa.
Zespół forum
#9
Z tego co pamiętam, była niedziela, brama otwarta, w cieciówce nikogo... To strzeliłem dwa zdjęcia i w drogę. Nie miałem nic do oskrobania tabliczek
 
Ostatnio edytowane:
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Prawdziwa Kolej wąskotorowa 20

Podobne wątki