• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Fotografie Lokomotywy dwuczłonowe na polskich torach

Kempol

Administrator
Zespół forum
Donator forum
BGM
MSMK
Reakcje
18.855 214 0
ET41-009
EVN: 91 51 3 160 089-1 (PL-PKPC A)
EVN: 91 51 3 160 090-9 (PL-PKPC B)
oraz
ET41-049
EVN: 91 51 3 160 109-7 (PL-PKPC A)
EVN: 91 51 3 160 110-5 (PL-PKPC B)

Czechowice-Dziedzice, styczeń 2020.
0ADFE672424A1E25AD5AFDE64EDD6BEA.jpg
2A5C9E4BBDF94527853BB69959B1CB8D.jpg
942CDEBA1DBF5557C0F46E15B4CB272A.jpg
AEB7768D52BAB0B0B7D8BF02C9B0ECDE.jpg
 

newermind

Łowca cech
Zespół forum
ŁKMK
Reakcje
3.497 45 1
21. 01. 2009 r. Zduńska Wola Karsznice.
W chwili wykonywania tego zdjęcia miałem mieszane uczucia - a w zasadzie - obawy. Oczami wyobraźni widziałem bowiem "węglówkę", od Gdyni do Tarnowskich Gór, opanowaną przez niebieskie "bombowce"! Zgroza!
Życie pisze jednak swoje scenariusze i przewrotnie nie zobaczyliśmy "wysypu" niebieskich ET40, bowiem... Nie oglądaliśmy żadnych ET40! Wszystkie zniknęły! Jedną decyzją zostały odstawione "w krzaki", podobnie jak stojący na sąsiednim torze przedstawiciel serii ET42.
ET40-43 jest to jedyny egzemplarz tej serii, który otrzymał takie malowanie - o ironio - zaledwie kilka miesięcy wcześniej!
P1210139.JPG
 

newermind

Łowca cech
Zespół forum
ŁKMK
Reakcje
3.497 45 1
06. 04. 2005 r. Łódź Chojny, dwa składy w kierunku stacji Łódź Kaliska Towarowa.
Oglądając to zdjęcie, dźwięczy mi w głowie Kazik:
"To były słuchaj czasy właśnie takie..."
2005_0406_132354.jpg
 

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
11.379 463 29
Jakoś nie słyszałem o czymś takim - mówię o lokomotywach, nie o spalinowych zespołach trakcyjnych.
 
Reakcje
3.349 16 0
Są u nas jakieś dwuczłonowe diesle?
Generalnie nie ma, ale u "prywaciarzy" są np. M62 pozyskane z członów dawnego dwuczłonowego 2M62. Takimi przebudowanymi ex. dwuczłonowcami są np. M62Y-375A i M62Y-375B służące w Ciech Cargo. Po za tym, na przejściach granicznych, na teren Polski wjeżdżają niekiedy dwuczłonowe "Gagariny" i ich pochodne, np. takie lokomotywy można zobaczyć na stacji w Braniewie.
 

Intruz

Aktywny użytkownik
NAMR
Reakcje
557 6 1
Swoją drogą zastanawiam się, dlaczego do obsługi trakcyjnej składów na LHS nie zakupiono lokomotyw 2M62 tylko postawiono na pojedyncze ST44 w trakcji wielokrotnej? Był jakiś pomysł na obsługę lokomotywami wieloczłonowymi produkcji radzieckiej?
 

FENIX

Znany użytkownik
Reakcje
3.288 248 30
Jak mi starczy czasu i mamony to zrobię kiedyś tandem/duet z dwóch SU46, lub z dwóch SP45 ,
będzie moc
 

oelka49-26

Aktywny użytkownik
Reakcje
75 0 0
Swoją drogą zastanawiam się, dlaczego do obsługi trakcyjnej składów na LHS nie zakupiono lokomotyw 2M62 tylko postawiono na pojedyncze ST44 w trakcji wielokrotnej? Był jakiś pomysł na obsługę lokomotywami wieloczłonowymi produkcji radzieckiej?
Od samego początku tego projektu zakładano, że LHS miała być elektryfikowana, więc pracę ST44 traktowano tymczasowo.
 

Podobne wątki