• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Lokomotywy dwuczłonowe na polskich torach.

raf_oct

Znany użytkownik
A nie pomyślałeś kolego, żeby popracować na warsztatem i następnym razem zrobić lepszej jakości zdjęcia lub spróbować je obrobić w jakimś programie graficznym?
Niestety ani takiego programu nie mam ani nie mogę go zainstalować, zazwyczaj go po prostu nie potrzebuje.Ale wy mnie wyręczyliście za co bardzo Wam dziękuję;) A staram się pokazywać nie byłe co,więc jak mogłem się nie podzielić 001 i jeszcze w takim malowaniu.W aparacie balans bieli był nastawiony na sztuczne światło, zapomniałem tego zmienić

Bo się koledze nie chce. Taką mamy dziś młodzież...
Ach ta dzisiejsza młodzież, zgadzam się:p,tylko ciekawe jaka była dawniej.Oczywiście różnice są ale i wtedy i teraz byli różni ludzie. To taki przytyk że jak wy byliście młodzi, to nie wiem właściwie czy byliście lepsi czy może gorsi?Moim zdaniem podobni.

Jak na osobę której się nie chce to robię w różnych tematach modelarskich poza kolejnictwem:klasyki włoskie w 1/24,husaria pod Kłuszynem w 1/72,szkutnictwo drewniane w 1/100,militaria 1/35. Stopniowo jakieś wątki powinny się pojawiać.Jak ktoś ma jakieś jeszcze uwagi to zapraszam na pw, nie zaśmiecajmy wątku.Pozdrawiam serdecznie
 

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Ale rozpętałem burzę jedną oceną. :( A wystarczyłyby dwa słowa komentarza autora do tych zdjęć. Pewien szacunek oglądającym się należy i zamieszczanie poprawnych technicznie fotek jest jednym z jego przejawów. Kiepskie zdjęcie jest usprawiedliwione wyjątkową wartością merytoryczną, ale wtedy wypada to wyjaśnić. Poza tym dobrze jest jednak podjąć próbę poprawy jakości. W podstawowym zestawie Windows jest prosty program, a w MS Office jest b. dobry program do obróbki obrazów. Tłumaczenie, że nie mam, nie potrzebuję i nie mogę go mieć, jakoś mnie nie przekonuje.

PS. Ocenę wycofam, ale proszę o wzięcie pod uwagę moich słów. Nie tylko kolegę Rafała...
 

Jacek765

Znany użytkownik
Też tak uważam. Obecne korporacyjne niebieskie barwy mi się nie podobają. Moim zdaniem powinno się wrócić do tradycyjnych schematów malowania. Niech przynajmniej kolory nawiązują do być może nie najlepszych ale w porównaniu z tym co jest i tak lepszych czasów kolei.
 

teigrekty2

Znany użytkownik
Też tak uważam. Obecne korporacyjne niebieskie barwy mi się nie podobają. Moim zdaniem powinno się wrócić do tradycyjnych schematów malowania. Niech przynajmniej kolory nawiązują do być może nie najlepszych ale w porównaniu z tym co jest i tak lepszych czasów kolei.
Widać pojedyńcze okna boczne maszynisty, czy maszynistom też ukradli opcje wychylania się przez okna?
 

teigrekty2

Znany użytkownik
Popatrz sobie na konstrukcje kabiny EU07, a tym samym na ET41, a zrozumiesz dlaczego jedne drzwi okno maja, a drugie nie. ;)
Oryginalnie mają okna z obu stron, z jednej strony jest ono daleko od stanowiska maszynisty. Ale mało tu chyba chodzi o to że może to być niepotrzebne. Raczej takie upraszczanie jest teraz w modzie i zaślepianie ma chyba na celu uprościć mycie i ewentualną naprawę. W niektórych przebudowanych EU07 eliminują kompletnie drzwi kabiny z jednej strony, chyba z tego samego powodu. Co się stanie gdy maszyna się wykolei i te zaślepione drzwi były by jedynym sposobem wydostania się z kabiny? Moim zdaniem powinni byli zostawić jak jest, było to wszak zaprojektowane oryginalnie w jakimś celu.
 

Podobne wątki