• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Fotografie Lokomotywy dwuczłonowe na polskich torach

Szwed1978

Znany użytkownik
Reakcje
5.286 58 3
Pruszcz Gdański 27 V 2017 godz. około 14:40 ET42-012 jedzie z węglem w głąb kraju. Świeżo malowana, jeszcze czuć było w powietrzu farbę;)
20170527_142534.jpg
20170527_142544.jpg
 

Kanclerz

Znany użytkownik
Reakcje
363 2 0


Ci co mnie znają to wiedzą, że odległość do lasu w tle jest czterokrotnie większa niż do mojego domu. Toteż mam słuchowy dostęp do wszystkiego co wyłapuje stójkę pod semaforem a i sygnał "baczność" jest też sygnałem do awaryjnego wyjazdu samochodem z domu (i prawie w 100% da się złapać pociąg po małej gonitwie). I tego dnia było podobnie. Po całym dniu spędzonym w ogrodzie usłyszałem znajomy pisk hamującego składu oraz niesamowite wycie przetwornic. Gdy jedzie ST43 to wszystko się trzęsie, kołomna trochę mniej choć bardziej basowo a tamara gwiżdże. No ale to wycie było inne niż zwykle. Więc aparat w dłoń i biegiem na stację. Przed Państwem ET42-025 z ciężkim wahadłem miału węglowego na torze nr 3 w kierunku Ostrowa Wielkopolskiego oczekuje na wyprzedzenie przez pociąg osobowy. Ktoś by mógł spytać - czemu kibel nie poleci po dwójce a rusek po jedynce. Otóż na dwójce niedługo zjawi się osobówka w przeciwnym kierunku. Po kilkunastuminutowym postoju (udało się dokonać dokumentacji tzw. fototex) czapajew po wysypaniu paru kilogramów piasku (robił się wieczór, więc punkt rosy zbliżył się do temperatury powietrza i zrobiło się ślisko) mozolnie choć sprawnie (im szybciej tym mniej się ślizgał) pojechał na Ostrów a ja wpadłem na pogaduchy do znajomego na SKP (niestety do białego obleśnego kontenera a nie do nieczynnej nastawni.
 

spptkw2

Znany użytkownik
Reakcje
46 3 0
Tarnowskie Góry ET42-013,37, 06.06.2017r. foto:sppTKw2...
fotospp 001.JPG
fotospp 005.JPG
fotospp 006.JPG
fotospp 008.JPG
fotospp 009.JPG
fotospp 010.JPG

[DOUBLEPOST=1497463235,1497462550][/DOUBLEPOST]Tarnowskie Góry ET41-121, 01.06.2017r. foto:sppTKw2...
fotospp 001.JPG
fotospp 002.JPG
fotospp 005.JPG
fotospp 006.JPG
 

Jacek765

Znany użytkownik
GGM
SMK Katowice
NAMR
Reakcje
3.286 61 2
A ja dzisiaj właśnie pracuję na przedstawionym wyżej ET41 007.
W Gliwicach przyjąłem tą lokomotywe z pociągiem 644012 do Tarn. Gór.
Po przyjeździe zapialem się na pociąg 444612 do Gliwic Łabędy.

T.Góry TGB grupa Dora z pociągiem 444612.
20170627_082549.jpg
20170627_082609.jpg


Zabrze Biskupice ZBB z pociągiem 444613.
20170627_113922.jpg


Gliwice Łabędy GŁ1 w oczekiwaniu na dalszą pracę .
20170627_130618.jpg


Lokomotywa oprócz tego że ma jeszcze zachowane malowanie zielone trochę laciate to ma jeszcze w miarę dobrze zachowane wyposażenie wewnętrzne bez istotnych przeróbek. Do tego wózki w wykonaniu jak dla 4E.
 

Załączniki

Jacek765

Znany użytkownik
GGM
SMK Katowice
NAMR
Reakcje
3.286 61 2
Mnie akurat obydwie wersje ET41 się podobają chociaż te gładkie odrobinę bardziej ale pod warunkiem że mają listwy ozdobne.
Wracając do ET41 007 Ze stacji Gliwice Łabędy pojechałem luzem w planie 445872 do stacji Ruda Bielszowice i tam lokomotywe zamknąłem na pociągu, bo wkrótce w części tej stacji wyłączono napięcie w sieci.
20170627_145900.jpg
20170627_150058.jpg


Po wyjeździe pociągu prowadzonego Dragonem napięcie wyłączono.
 

Podobne wątki