• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

H0 Lokomotywownia z Lublina i pobliskie klimaty

#42
Po zdjęciach widzę, że w oryginale dach jest biały, natomiast u Ciebie jest on czarny, jakby pokryty papą. Szczegół, ale jednak powodujący różnicę ;)

Poza tym całość ekstra, gratuluję efektu! (y)
 
OP
OP
Piotr Kozłowski
#45
Wracam z Lublinem i tym razem koniec budowy budynku napraw taboru, i tu od razu uprzedzam że dach na zdjęciach jeszcze nie zamontowany na stałe. A zagospodarowanie wnętrza to czysta wena twórcza ponieważ nie dotarłem do zdjęć oryginału i nie było możliwości obfocenia stanu realnego. Wnętrze oświetlone czterema lampami załączane osobno, z zewnątrz po dwie lampy z każdej strony również załączane osobno, kanały rewizyjne oświetlone każdy czterema lampami, każdy z kanałów załączany też osobno a do tego każde wrota wjazdowe otwierane/zamykane osobnym serwem, Także będzie dużo frajdy z obsługi ;)
 

Załączniki

OP
OP
Piotr Kozłowski
#51
I kolejny obiekt skończony tym razem wiata która stoi tuż obok pomnika parowozu Pt47-157 w Lublinie. Wszystkie elementy wykonane od zera, np: blacha falista to folia aluminiowa wytłoczona ręcznie metodą kolegi mattia łącznie 180 blaszek oj było co robić:confused:
 

Załączniki

Tomek K

Znany użytkownik
FREMO Polska
KKMK
#53
Myślę, że fajne, ale... Ta skrzynka kwadratowa to nie jest urządzenie srk tylko najprawdopodobniej skrzynka ogrzewania rozjazdu i przy modelu napędu (zresztą EEA-5 prod. Bombardiera czyli ZWUS Katowice) brak jest skrzynki podłączenia kabla. To ta szara skrzynka za napędem widoczna na zdjęciu oryginału. Ale po za tym nie mam wątpliwości co to jest więc jest dobrze(y).
 

Paweł R

Znany użytkownik
Donator forum
H0e
Ekspert
#55
Złociutki, teraz zauważyłem dopiero, bo już nie jestem taki bystry, gdzie zakupiłeś takie piękne tokarki i inne maszyny.
Zazwyczaj, ale nie jest to regułą obrabiarki były w wydzielonym miejscu tzw.warsztacie mechanicznym, choć widywałem je na ogólnej hali napraw, jak choćby w Rogowie Wąskotorowym Towarowym, a jak było w Lublinie.
Jak to dobrze że jest tu jeszcze kilku modelarzy i w dodatku nieprzeciętnych.
 
OP
OP
Piotr Kozłowski
#59
Mały detal a cieszy oko. Szlabany w pełni ruchome jeszcze tylko podłączyć napedy i będą hulać aż miło. Uprzedzam pytania szlabany zrobione od zera jedynie stacja trafo to produkt gpm ;)
 

Załączniki