A
Witam.
Jako, że ludzie uczą się na błędach, ten artykuł niektórych może zachęci a niektórych zniechęci do zakupu w/w modelu.
Chciałbym tu napisać coś, w stylu działu "Test Modelu" w miesięczniku "¦wiat Kolei"
A więc:
Jest to model lokomotywy BR232 wykonany przez Austriacką firmę ROCO w skali N (1:160).
Ogólnie bryła modelu prezentuje się dobrze. Lecz gdy się przyjrzymy widać kilka szczegółów.
Po pierwsze, Minusem są chyba odlane razem z pudłem poręcze, lecz według mnie nie wygląda to tak ¼le. W skali takiej jak N-ka nie rzuca się to w oczy. Gorzej z poręczą na czole.
Sądzę też, że ma ładnie wykonany dach. Wyra¼nie można dostrzec wentylatory pod kratownicą. Także "wywietrzniki" (licho wie co to!) prezentują się ładnie. Wyra¼nie nie są to plastikowe wypustki. Mają w środku otwór .
Szybki wykonane są z dobrego materiału. Po dotykaniu palcem nie pozostają trwałe ślady. Wystarczy przetrzeć. £adnie błyszczą w świetle. W kabinie maszynisty można dostrzec atrapę pulpitu. Nie ma na niej widocznych atrap nastawnika i kontrolek. Sama bryła pulpitu.
Wycieraczki sa odlane razem z przednimi szybami, co nie wygląda idealnie
Oświetlenie jest Białe w kierunku jazdy. ¯ałuję, że producent fabrycznie nie zamontował czerwonych diod, które na pewno poprawiły by wizerunek lokomotywy jadącej luzem
Rama lokomotywy jest ładnie opisana, jak i całe pudło. Napisy są czytelne. Jeżeli posłużymy się narzędziami typu lupa na pewno wszystko odczytamy. Pomiędzy prostokątnymi buforami widzimy "płaskorze¼bę" sprzęgu śrubowego oraz kranów przewodów powietrznych. Skrzynia akumulatorów(?) i przylegające doń zbiorniki powietrza są niezwykle szczegółowe
Patrząc na model od spodu, to całkiem nie¼le wygląda Czasem to widziałem modele co od spodu nic nie miały.
Lokomotywa jest sześcio-osiowa. Pomiędzy kołami widać coś, co mi wygląda na elektromagnetyczny hamulec szynowy, znany mi z tramwajów Wózek ładny. Taki kwadratowy, ale szczegółowy. Nie zrobiony Byle jak.
Odgłosy wydawane przez model sa też niezłe Silniczek przy pewnym napięciu nawet wytwarza d¼więk pomiędzy odgłosem lokomotywy EMD a normalnym dieslem.
Osobiście oceniam model 8/10
£adnie się prezentuje i można go nabyć w cenie 200-230zł.
Jak ktoś chce może osobiście skrytykować
Przyznajcie Dobrze mi recenzja wyszła czy raczej do kitu :grin: ??
Jako, że ludzie uczą się na błędach, ten artykuł niektórych może zachęci a niektórych zniechęci do zakupu w/w modelu.
Chciałbym tu napisać coś, w stylu działu "Test Modelu" w miesięczniku "¦wiat Kolei"
A więc:
Jest to model lokomotywy BR232 wykonany przez Austriacką firmę ROCO w skali N (1:160).
Ogólnie bryła modelu prezentuje się dobrze. Lecz gdy się przyjrzymy widać kilka szczegółów.
Po pierwsze, Minusem są chyba odlane razem z pudłem poręcze, lecz według mnie nie wygląda to tak ¼le. W skali takiej jak N-ka nie rzuca się to w oczy. Gorzej z poręczą na czole.
Sądzę też, że ma ładnie wykonany dach. Wyra¼nie można dostrzec wentylatory pod kratownicą. Także "wywietrzniki" (licho wie co to!) prezentują się ładnie. Wyra¼nie nie są to plastikowe wypustki. Mają w środku otwór .
Szybki wykonane są z dobrego materiału. Po dotykaniu palcem nie pozostają trwałe ślady. Wystarczy przetrzeć. £adnie błyszczą w świetle. W kabinie maszynisty można dostrzec atrapę pulpitu. Nie ma na niej widocznych atrap nastawnika i kontrolek. Sama bryła pulpitu.
Wycieraczki sa odlane razem z przednimi szybami, co nie wygląda idealnie
Oświetlenie jest Białe w kierunku jazdy. ¯ałuję, że producent fabrycznie nie zamontował czerwonych diod, które na pewno poprawiły by wizerunek lokomotywy jadącej luzem
Rama lokomotywy jest ładnie opisana, jak i całe pudło. Napisy są czytelne. Jeżeli posłużymy się narzędziami typu lupa na pewno wszystko odczytamy. Pomiędzy prostokątnymi buforami widzimy "płaskorze¼bę" sprzęgu śrubowego oraz kranów przewodów powietrznych. Skrzynia akumulatorów(?) i przylegające doń zbiorniki powietrza są niezwykle szczegółowe
Patrząc na model od spodu, to całkiem nie¼le wygląda Czasem to widziałem modele co od spodu nic nie miały.
Lokomotywa jest sześcio-osiowa. Pomiędzy kołami widać coś, co mi wygląda na elektromagnetyczny hamulec szynowy, znany mi z tramwajów Wózek ładny. Taki kwadratowy, ale szczegółowy. Nie zrobiony Byle jak.
Odgłosy wydawane przez model sa też niezłe Silniczek przy pewnym napięciu nawet wytwarza d¼więk pomiędzy odgłosem lokomotywy EMD a normalnym dieslem.
Osobiście oceniam model 8/10
£adnie się prezentuje i można go nabyć w cenie 200-230zł.
Jak ktoś chce może osobiście skrytykować
Przyznajcie Dobrze mi recenzja wyszła czy raczej do kitu :grin: ??
Załączniki
-
57,1 KB Wyświetleń: 60
-
0 bajtów Wyświetleń: 55
-
57,9 KB Wyświetleń: 54
-
93,6 KB Wyświetleń: 59
-
98,7 KB Wyświetleń: 50