wzór niedościgniony niestety http://images.google.pl/imgres?imgurl=h ... N%26um%3D1
a przecież te nasze trzy litery zapisane typografią pekapowską są tak pięknie proste , po prostu genialne - niby symetria a nie symetria , bez bajerowania , ale nie ! dalej upór i upiór kolejnych plastyków w tej firmie nęci kompleks "Anglika" "Holendra ", czy "Szwajcara".Według mojego rozeznania wiele innych zarządów na całej ziemii ma ten sam problem - problem loga na miarę znaku BR czyli po mojemu -"Anglika" U "Anglika" wszystko " siedzi" nawiązanie do flagi , kierunków , prędkości , doskonałości , mądrości ( w tej również ) materii.Ale oni muszą bo to kolebka nowoczesnej kuli ziemskiej , ale my ? , tak głupio aspirować
Pawle Piotrze , to przykład liternictwa dwuelementowego , szeryfowego , występowało to na wagonach pasażerskich i niektórych spalinówkach , ale ja mam na myśli PKP zapisane literami BLOKOWYMI JEDNOELEMENTOWYMI , BEZ SZERYFÓW , niedaleko szukać niechciane ultranowoczesne elektrowozy EU miały NORMALNY napis właśnie PKP blokowy jednoelementowy bezszeryfowy , bez jakichkolwiek bajerów , wyglądało to czysto , dostojnie i dlatego firma ich nie kupiła , ale nie , tu musi być na bogato , a co ! wywijasy jakieś trumny , bigosy , motywy , jakby te zabiegi miały coś ukryć - zmienić .W rijo cargo to co zmiana zarządu to zmiana barw karnawałowych , ciekawe co teraz wymyślą .Pracownicy cargo powinni chodzić tak poubierani w takich kolorach ; buty seledynowe , spodnie , spódnice niebieskie, paski seledynowe , torebki seledynowo niebieskie z logo koniecznie marynary ,żakiety niebieskie , kołnierzyki seledynowe , koszule i krawaty , zielone nakrycia głów i koniecznie to logo duże , ogromne na piersiach i plecach
..jak to takie ładne, światowe( hihihi)
zapomniałem wspomnieć o tym , że najczęściej stosowany znak PKP ( do tej pory stosowany na większości wagonów towarowych jeszcze ), a więc jednoelementowy i bezszeryfowy jest prosty ascetyczny i przez to ma w sobie ponadczasowość , a więc i nowoczesność , wspaniale się czuje tam gdzie inni w wyniku wygórowania swych aspiracji i ambicji nie wiedzą już co czynić w tej materii , szkoda , że nie jest dane "normalnemu" PKP i temu z tradycjami z szeryfami zaistnieć w całej reszcie tak jak to było do ... kiedy? (właśnie kiedy wprowadzono ukaz zmiany loga PKP?) Ciekawa sprawa , że owe ohydztwo trumienne nie stosują na inter sitych pewexach tam tego nie dają ciekawe dlaczego , ? wstyd ? normy korporacji zabraniają lokalnych koko dżambo ? hm
"holender" również niedościgniony
http://images.google.pl/imgres?imgurl=h ... G%26um%3D1
Wysłany: Czw Maj 07, 2009 8:59 am
niedościgniony również "szwajcar"
http://images.google.pl/imgres?imgurl=h ... N%26um%3D1
http://www.kig.pl/assets/upload/serwis% ... _szary.jpg
angelegenheit?
przykład myślenia w tej materii z tamtej strony planety niedościgniony również (wersja 1960 )
http://www.cn.ca/en/company-history-cn- ... lution.htm
a przecież te nasze trzy litery zapisane typografią pekapowską są tak pięknie proste , po prostu genialne - niby symetria a nie symetria , bez bajerowania , ale nie ! dalej upór i upiór kolejnych plastyków w tej firmie nęci kompleks "Anglika" "Holendra ", czy "Szwajcara".Według mojego rozeznania wiele innych zarządów na całej ziemii ma ten sam problem - problem loga na miarę znaku BR czyli po mojemu -"Anglika" U "Anglika" wszystko " siedzi" nawiązanie do flagi , kierunków , prędkości , doskonałości , mądrości ( w tej również ) materii.Ale oni muszą bo to kolebka nowoczesnej kuli ziemskiej , ale my ? , tak głupio aspirować
Pawle Piotrze , to przykład liternictwa dwuelementowego , szeryfowego , występowało to na wagonach pasażerskich i niektórych spalinówkach , ale ja mam na myśli PKP zapisane literami BLOKOWYMI JEDNOELEMENTOWYMI , BEZ SZERYFÓW , niedaleko szukać niechciane ultranowoczesne elektrowozy EU miały NORMALNY napis właśnie PKP blokowy jednoelementowy bezszeryfowy , bez jakichkolwiek bajerów , wyglądało to czysto , dostojnie i dlatego firma ich nie kupiła , ale nie , tu musi być na bogato , a co ! wywijasy jakieś trumny , bigosy , motywy , jakby te zabiegi miały coś ukryć - zmienić .W rijo cargo to co zmiana zarządu to zmiana barw karnawałowych , ciekawe co teraz wymyślą .Pracownicy cargo powinni chodzić tak poubierani w takich kolorach ; buty seledynowe , spodnie , spódnice niebieskie, paski seledynowe , torebki seledynowo niebieskie z logo koniecznie marynary ,żakiety niebieskie , kołnierzyki seledynowe , koszule i krawaty , zielone nakrycia głów i koniecznie to logo duże , ogromne na piersiach i plecach
..jak to takie ładne, światowe( hihihi)
zapomniałem wspomnieć o tym , że najczęściej stosowany znak PKP ( do tej pory stosowany na większości wagonów towarowych jeszcze ), a więc jednoelementowy i bezszeryfowy jest prosty ascetyczny i przez to ma w sobie ponadczasowość , a więc i nowoczesność , wspaniale się czuje tam gdzie inni w wyniku wygórowania swych aspiracji i ambicji nie wiedzą już co czynić w tej materii , szkoda , że nie jest dane "normalnemu" PKP i temu z tradycjami z szeryfami zaistnieć w całej reszcie tak jak to było do ... kiedy? (właśnie kiedy wprowadzono ukaz zmiany loga PKP?) Ciekawa sprawa , że owe ohydztwo trumienne nie stosują na inter sitych pewexach tam tego nie dają ciekawe dlaczego , ? wstyd ? normy korporacji zabraniają lokalnych koko dżambo ? hm
"holender" również niedościgniony
http://images.google.pl/imgres?imgurl=h ... G%26um%3D1
Wysłany: Czw Maj 07, 2009 8:59 am
niedościgniony również "szwajcar"
http://images.google.pl/imgres?imgurl=h ... N%26um%3D1
http://www.kig.pl/assets/upload/serwis% ... _szary.jpg
angelegenheit?
przykład myślenia w tej materii z tamtej strony planety niedościgniony również (wersja 1960 )
http://www.cn.ca/en/company-history-cn- ... lution.htm