Walter,
Tak oglądając te zdjęcia, które wyskakują z wujka Googla wychodzi mi, że nie ma wątpliwości że 3 tory były - bo po prostu widać je na zdjęciach. Moim zdaniem jest wiele poszlak które wskazują na wysokie podobieństwo konstrukcyjne do linii 368 - oczywiście zmodyfikowany budynek stacyjny wg tego samego projektu, budynek ustępu połączonego z chlewem oraz widoczna na jednym ze zdjęć rampa. Na tej podstawie postawiłbym hipotezę, że układ torów stacyjnych był taki sam jak na mniejszych stacjach pomiędzy Międzychodem a Szamotułami - może nawet miały tego samego projektanta ?
Jeśli hipoteza ta jest słuszna to jako punkt odniesienia brałbym tamte stacje. W bazie kolejowej o której pisze
@Marqus dla tamtych stacji też jest informacja o tym, że była sygnalizacja kształtowa, która została zlikwidowana. Ja w takich miejscach jak np. Binino czy Kikowo nie trafiłem już na jej ślady (ale tez nie byłem jakoś solidnie nastawiony by ich szukać).
Konkretniej - dostępny jest plan Nojewa:
https://www.bazakolejowa.pl/foto/1011/142416713249eba75614cb717eb2f9182eaa1e2fe9-1033.jpg - ta stacja była trochę bardziej rozbudowana (wieża wodna i żurawie). Układ srk jednak bardzo prosty - na wjazdach tarcza ostrzegawcza i semafor wjazdowy z każdej strony (no i sa też wskaźniki pozaznaczane na tym planie). Wydaje się, że ze względu na swoją rolę tory stacyjne mogły być dłuższe w Nojewie. Jakby co to mam jeszcze inny plan Nojewa oraz plan Binina ale już po likwidacji jednego z torów (zostały dwa ale stare rozjazdy są pokazane.
Pooglądałem sobie też geoportal - myślę, że da się odczytać spokojnie długość torów stacyjnych. Z opcji mapy topograficznej wynika że faktycznie były semafory wjazdowe (a tarcz chyba na tych mapach nie oznaczano - bo i dla Nojewa ich nie ma).
Jak będziesz chciał więcej podyskutować - zapraszam - taka interneto-mapo-archeologia bardzo mi się podoba...