Z punktu widzenia zasad sygnalizacji, zarówno od strony formalnej, jak i praktycznej, kolejność komór nie ma najmniejszego znaczenia. W instrukcji Ie-4 (dawna WTB E 10), do której link wyżej podał kolega route, są pokazane przykładowe układy komór sygnałowych, ale nie są one formalnie obowiązujące. Ze względów praktycznych najczęściej stosuje się takie układy komór, ale nie jest to bezwzględnie konieczne. Ważne jest, by na sygnalizatorze dało się wyświetlić wszystkie, przewidziane dla tego sygnalizatora obrazy sygnałowe, z zachowaniem zasady, że między dwiema świecącymi się komorami powinna być komora ciemna.
Warto tu zauważyć, że w Suścu zastosowano właśnie inny, niż przykładowo podany w Ie-4, układ świateł na semaforach B i E, natomiast produkowane modele semaforów odzwierciedlają typowy układ, z czerwonym światłem na samej górze. Tak, że zastosowanie modeli typowych semaforów na makiecie nie będzie błędem z punktu widzenia zasad prawdziwej kolei, będzie natomiast małą niezgodnością w stosunku do rzeczywistości.