• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

LHS PKP Linia Hutnicza Szerokotorowa

OP
OP
torowy

torowy

Znany użytkownik
#42
To moje, rzecz jasna subiektywne zdanie. Sytuacja, gdy pasażer wychodzi z budynku dworca na peron, z którego nie odjeżdżają żadne pociągi jest dziwaczna. Rozumiem sytuację ruchową - takie usytuowanie szerokiego toru jest logiczne, ale nie dla pasażera, który po raz pierwszy korzysta z tej stacji. Może rozwiązaniem byłby spot, ale nie wiem, czy gdziekolwiek jest splot torów o tak małej różnicy rozstawu?

Oczywiście są stacje, gdzie pasażerowie mają większe łamigłówki, aby dotrzeć do peronu. Chodzi mi głównie o to, że jak jest dworzec, a przy nim peron z torem to powinno działać - to klasyka kolei. Pewnym wytłumaczeniem może być fakt, że Sędziszów dzisiaj ma się nijak do Sędziszowa nawet z okresu Peerelu, gdy potoki pasażerskie na tej stacji były wielokrotnie większe. Obecnie ruch pasażerski na stacji obsługują świętokrzyskie wagony silnikowe EN81 ... też.
 
Ostatnio edytowane:

Podobne wątki