Witam wszystkich. Jako że utknąłem z Unimogiem z przyczyn technicznych (prawdopodobnie uszkodzony moduł oświetlenia ALF), a natura nie lubi próżni, rozebrałem na kawałki posiadaną Toyotę Landcruiser firmy Busch. A jak już rozebrałem to wstyd było ją tak zostawić...
Przygotowałem sobie komponenty osi skrętnej z sol expert dla samochodów osobowych i vanów, a także aut w mniejszych skalach. I tutaj niespodzianka: Niemcy wcale nie są tak solidni. Nie dość że przesłali za mało opon terenowych to jeszcze zestaw osi pomieszany i niekompletny. Za to reklamacja przebiega ekspresowo.
Nadejszła wielkomomna chwila by wpasować silnik. Mam kilka do wyboru o roznych przełożeniach i obrotach. Jako ze 1:90 w Unimogu jest dość niemrawy, spróbuję wrócić do 1:18 z Antares hobby. W odwodzie mam jeszcze kilka opcji, ale wybrany silniczek jest najmniejszy. Co ciekawe tak udało się go wpasować że nie muszę go kleić wiec ewentualna wymiana nie powinna sprawić kłopotu.
Nastepny krok to oś skrętna. Potrzebna była podkładka z hipsu i odrobina kleju.
I na razie tyle. Nastepny krok to serwo, bateria i elektronika. Pozdrawiam.
Przygotowałem sobie komponenty osi skrętnej z sol expert dla samochodów osobowych i vanów, a także aut w mniejszych skalach. I tutaj niespodzianka: Niemcy wcale nie są tak solidni. Nie dość że przesłali za mało opon terenowych to jeszcze zestaw osi pomieszany i niekompletny. Za to reklamacja przebiega ekspresowo.
Nadejszła wielkomomna chwila by wpasować silnik. Mam kilka do wyboru o roznych przełożeniach i obrotach. Jako ze 1:90 w Unimogu jest dość niemrawy, spróbuję wrócić do 1:18 z Antares hobby. W odwodzie mam jeszcze kilka opcji, ale wybrany silniczek jest najmniejszy. Co ciekawe tak udało się go wpasować że nie muszę go kleić wiec ewentualna wymiana nie powinna sprawić kłopotu.
Nastepny krok to oś skrętna. Potrzebna była podkładka z hipsu i odrobina kleju.
I na razie tyle. Nastepny krok to serwo, bateria i elektronika. Pozdrawiam.