• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Makieta Koszt budowy makiety

mair81

Znany użytkownik
Reakcje
2 0 0
#1
Witam.

Jak już pewnie szanowni koledzy zauważyli jestem początkującym modelarzem, który na razie zadaje mnóstwo dziwnych i czasem oczywistych pytań. Ale w ten nieśmiały sposób przygotowuję się do budowy makiety. Teraz z kolei zastanawiam się jak proporcjonalnie rozkładają się koszty budowy makiety. Ma to dla mnie o tyle duże znaczenie ponieważ chciałbym położyć na makiecie tory naprawdę z górnej półki. Jeśli np. koszt torów to największy wydetek w porównaniu z innymi to się może skuszę. W rozważaniach proszę nie brać pod uwagę taboru.
 

mudol

Znany użytkownik
Reakcje
1.036 4 1
#2
Wrozkami nie jestesmy abysmy mogli Ci wycenic jakies sa koszty czegos czego kompletnie nie opisales. Druga sprawa, ciezko ocenic koszty, moze sie okazac ze jedynym kosztem beda tory, bo jestes tak pomyslowy ze reszte jestes wstanie samemu zrobic, a jesli nie jestes to zostana zakupy elementow czy calych zestawow. Dawanie Ci jakichkolwiek kosztow (kosztorysow) nie ma zadnego sensu.
 

corwin

Administrator
Zespół forum
Reakcje
307 2 3
#3
przyjmij sobie koszt 2000-5000 zł za metr kwadratowy i powinno mniej więcej tyle wyjść. Oczywiście można zrobić taniej, ale jeśli chcesz mieć górną półkę to tak wyjdzie.
 
OP
OP
mair81

mair81

Znany użytkownik
Reakcje
2 0 0
#5