Zasadniczo odradzam budownictwo Hornby , nadto skandynawska architektura absolutnie nie pasująca do terenów PKP ... ale przy dużym zakresie przeróbki może się nadać jako baza...
...ale za nim zacznę , proszę o włączenie transstechno-szaty muzycznej do mojej wypowiedzi ... Etnica - Trip Tonite (remix)
Tu jest link :
http://www.youtube.com/watch?v=ydhqJCuzhcg
Architektura kolejowa musi stanowić zorganizowany w szczególe amfiteatr dla misterium trakcji parowej i nie tylko amfiteatr ale także centrum zagadnienia.
Poszczególne obiekty spektrum przestrzennego stacji muszą magnetyzować naszą wyobraźnię swą bryłą i kostiumem architektonicznym .
Neogotyk K.P.E.V. dał środkowej Europie a tym samym P.K.P. przestrzeń zorganizowaną architektonicznie i organicznie .
Z praktyki życiowej :
Zaułki... tzw. "miasteczka stacyjnego": nastawnie,budynki dworcowe, techniczne, wieże ciśnień ect.
Oplecione wyrafinowanym układem torowym muszą być miejscem doskonałym !...
Do przechadzek energetyzujących , do spotkań o zmierzchu dnia , o północy z wampirzycą w celu wspólnej podróży w wagonie sypialnym !
Czy choćby podróży w czasie z butelką czerwonego wina w ręce...
Inaczej stacji sobie nie wyobrażam.
To co stoi m.in. w W-wie jak Centralna i Krakowie jako Główny to ładownie dla bydła - melasy ludzkiej bez osobowości z foremek wtryskowych. :twisted:
Poniżej foto , możliwości klimatycznych wg. kolejności :
1.2.3.4. nastawni Faller Mittelstadt ,
5.6.7.8.9.10. dwóch wersji nastawni Pola ( obecnie wykonywana także przez Faller po fuzji finansowej obu firm),
11.budyneku gospodarczego Vollmer .
12. budyneku wagi wagonowej Auhagen.
Wszystkie budynki w HO.
W unikalnej technice patynowania nie do podrobienia ... o której w następnym poście.
...ale za nim zacznę , proszę o włączenie transstechno-szaty muzycznej do mojej wypowiedzi ... Etnica - Trip Tonite (remix)
Tu jest link :
http://www.youtube.com/watch?v=ydhqJCuzhcg
- KOSTIUM ARCHITEKTONICZNY
Z CZERWONEJ WAMPIRYCZNEJ CEGŁY ...
Architektura kolejowa musi stanowić zorganizowany w szczególe amfiteatr dla misterium trakcji parowej i nie tylko amfiteatr ale także centrum zagadnienia.
Poszczególne obiekty spektrum przestrzennego stacji muszą magnetyzować naszą wyobraźnię swą bryłą i kostiumem architektonicznym .
Neogotyk K.P.E.V. dał środkowej Europie a tym samym P.K.P. przestrzeń zorganizowaną architektonicznie i organicznie .
Z praktyki życiowej :
Zaułki... tzw. "miasteczka stacyjnego": nastawnie,budynki dworcowe, techniczne, wieże ciśnień ect.
Oplecione wyrafinowanym układem torowym muszą być miejscem doskonałym !...
Do przechadzek energetyzujących , do spotkań o zmierzchu dnia , o północy z wampirzycą w celu wspólnej podróży w wagonie sypialnym !
Czy choćby podróży w czasie z butelką czerwonego wina w ręce...
Inaczej stacji sobie nie wyobrażam.
To co stoi m.in. w W-wie jak Centralna i Krakowie jako Główny to ładownie dla bydła - melasy ludzkiej bez osobowości z foremek wtryskowych. :twisted:
Poniżej foto , możliwości klimatycznych wg. kolejności :
1.2.3.4. nastawni Faller Mittelstadt ,
5.6.7.8.9.10. dwóch wersji nastawni Pola ( obecnie wykonywana także przez Faller po fuzji finansowej obu firm),
11.budyneku gospodarczego Vollmer .
12. budyneku wagi wagonowej Auhagen.
Wszystkie budynki w HO.
W unikalnej technice patynowania nie do podrobienia ... o której w następnym poście.
Załączniki
-
131,6 KB Wyświetleń: 2.889
-
100,3 KB Wyświetleń: 2.903
-
90,2 KB Wyświetleń: 2.890
-
100,1 KB Wyświetleń: 2.872
-
113,1 KB Wyświetleń: 2.867
-
71,6 KB Wyświetleń: 2.850
-
72,1 KB Wyświetleń: 2.868
-
157,2 KB Wyświetleń: 2.874
-
130,6 KB Wyświetleń: 2.851
-
96,2 KB Wyświetleń: 2.838
-
86,2 KB Wyświetleń: 2.854
-
106,6 KB Wyświetleń: 2.831