• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Konwersje modeli ,,Kaczajewo'' BR 52 na Ty2, BR 03 na Pm2...

OP
OP
FENIX

FENIX

Znany użytkownik
witaj , na model trójcylindrowej BR03 z ROCO , ,,nałożyłem,, otulinę aerodynamiczną z Fleischmann od B03 również.
Zanim nałożyłem to frezowałem i dopasowywałem aż kocioł wejdzie w otulinę.
 

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Tak pomyślałem. Też mam takie (dalekosiężne, co przy moim tempie może oznaczać nigdy :)) plany, ale myślałem też nad wykorzystaniem budki od Roco, bo w przeciwieństwie do Fl ma prawidłowy kształt drzwi (proste, a nie zagięte w połowie). Nie wiem, jednak, czy profil połączenia przedniej ściany budki z tyłem otuliny kotła będą do siebie pasować. Ja nie planowałem jednak zachowania kotła pod otuliną, bo tego i tak nie widać bez zdjęcia otuliny.
 

xxx

Znany użytkownik
Klasa i już........
Ta inicjatywa z kotłem super. Wiele włożonej pracy po prostu widać. Po co go rozbierać jak widać te detale od spodu co znakomicie jak dla mnie podnosi walory tego modelu (chyba, że chodziło o to czy jest w ogóle rozbieralny np. dla smarowania itp.). Kiedyś też marzył mi się ten opływowy "smok" ale na tym się skończyło. Tego modelu zazdroszczę ale pozytywnie :)
 
Ostatnio edytowane:

Podobne wątki