• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Konwersja Konwersje modeli ,,Kaczajewo'' BR 52 na Ty2, BR 03 na Pm2...

Wojtek_Kraków

Aktywny użytkownik
Reakcje
429 1 0
Panowie mam obawy , że my wykonawcy i jak Wy kolekcjonerzy to chyba ostatnie pokolenia ,
który kolej zabytkowa zagrzewa do bólu.Obym się mylił.
Fenixie drogi, mój 2 letni syn nie zje rano owsianki jak mu nie puszczę na "jutjubie" jakiś filmików z parowozem w akcji.
Nawet trafiłem na film z 1989 z Lubaczowa z lipca kiedy to ja jako 7letni dzieciak gapiłem się przez okno, oczyma pełnymi sadzy, na Ol49 wychylająca się na zakrętach...
Tak że duch w narodzie nie zginie...
Taki mały off top:)

Ale tak jak pisałem w wątku telewizora napiszę i Tobie. I to po krakowsku: " Weźżę i zróbże jaki przewodnik" ;)
 

teigrekty2

Znany użytkownik
NAMR
Reakcje
3.860 111 7
Panowie mam obawy , że my wykonawcy i jak Wy kolekcjonerzy to chyba ostatnie pokolenia ,
który kolej zabytkowa zagrzewa do bólu.Obym się mylił.
Najbardziej popieram to ostatnie zdanie:podstepny: jednak widze o czym Piszesz. Tu w Stanach jest bardzo fajna firma Bowser, wlasnie niedawno zakonczyli produkcje kitow parowozow. Starsi od razu sie rzucili na czesci kiedy wyprzedawali zasoby, mlodszym to pa licho. Mojego mlodego tez probuje troszeczke zarazic parowozami, sam sie kilka razy pytal kiedy jedziemy do muzeum kolejnictwa. Co z tego bedzie? Nie mam pojecia.
 
OP
OP
FENIX

FENIX

Znany użytkownik
Reakcje
3.287 247 30
Witam,

Oto efekt kultowej maszyny Pm2-34 na bazie Trixa. Dużo blaszanej pracy począwszy od wiatrownic, stopnie manewrowe i nakładki ryflowane na pozostałe, daszki nad przednimi lukarnami budki, dach budki, płaskie drzwi dymnicy, a skończywszy na skrzyni narzędziowej i ażurowych wspornikach skrzyni węglowej. Dwie ruchome prasy smarne z ramionami pracującymi w otworach pomostowych. Osprzęt z mosiądzu: sprężarka, prądnica, prasy smarne, inżektory, zawory, etc. i druga nie patynowana w sukience oliwkowo-czarnej.
 

Załączniki

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
11.291 459 29
Danielu, koledze Mateuszowi chodziło chyba o to, że przed malowaniem lepiej widać szczegóły zmienionych i nowych elementów. Porównanie z oryginalnym, fabrycznym modelem nie daje pełnego obrazu zmian, na przebudowanym modelu w stanie "surowym" widać jednak o wiele więcej. Dobrze to można zobaczyć w katalogach Weinerta, gdzie są pokazane fabryczne model, wzbogadzone właśnie niepomalowanymi elementami Weinerta.
 

popowe

Znany użytkownik
Producent
Reakcje
1.944 15 2
Dokładnie tak jak pisze Andrzej. Na pomalowanym modelu zdecydowanie trudniej jest określić co było zmienione na co. Głównie z armatury. Który zawór, smarowniczka czy kurek.
 
OP
OP
FENIX

FENIX

Znany użytkownik
Reakcje
3.287 247 30
Witam po długiej przerwie, to był czas niestety nie wakacyjny, tyle potrzebowały dwie maszyny.
 

Załączniki

OP
OP
FENIX

FENIX

Znany użytkownik
Reakcje
3.287 247 30
i kultowy numer 65,
 

Załączniki

Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Tabor 507
Tabor 216
K
Tabor 2
Tabor 1
Tabor 3

Podobne wątki