Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Przemalowana ostoja i zrobione białe obręcze.Aby pomalować natryskowo spód ostoi trzeba wymontować listwy odbierające prąd z kół (oklejanie nie wchodzi w rachubę) i tu uwaga dla tych co by na DCC chcieli przerabiać bo między listwami zaczajony jest kondensator SMD (zaznaczony na zielono) Z silnika też trzeba usunąć pojemności 3szt (też na zielono)
W białych kółkach zaznaczyłem miejsca gdzie trzeba rozlutować blaszki między zasilaniem a silnikiem.Z zewnętrznych jest pobierany prąd a z wewnętrznych do silnika.Pamiętać trzeba o włożeniu między blaszki jakiejś przekładki izolacyjnej bo przerwa między nimi niewielka i jak by się zwarły może się to źle skończyć dla dekodera.
Nooooo ... fajniusio Ci to idzie Tomku, to Wiktor pewnie już zaciere ręce widząc jakiego pięknego loczka odbierze od Ciebie ... tak 3mać - puffy górą :twisted:
Nooo, to jest modelarstwo, skoro Tomek tak wymiata, to ja mogę iść na emeryturkę
Armaturka ślicznie wygląda, jak i reszcie detali nie ma co zarzucić - jest git
Tak na marginesie, to zawory dorabiałeś, cz kupiłeś u pepików :?:
Zaworki odlewane z mosiądzu made in Czech Republik ale przerobione na pożarniaki. Pokrętła zaworów made in WM."Orurowanie"drut stalowy 0,3mm i 0,5mm,oświetlenie Kluba
Dzięki za info. Domyśliłem się, że właśnie ten TKi3-87 służy na tej makiecie.
Moja konwersja BR91 dobiega już końca -- oczywiście na miarę moich możliwości. Będą pewne uproszczenia, ale mam pierwszy model parowozu PKP w kolekcji i to mojej ulubionej serii.